Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
kan een a klasse motor da eigenlijk trekken als ge ne kleinere poelie steekt?
Gaat de riem niet slippe of kan da nie?
ik heb me da juist laten wijsmaken
riem slippen , niet echt juist moet je zien als je een kleinere polie koopt/laat maken dat je een riem koopt met de juiste lengte polie kleiner -> kleinere riem hé.
Een Leovinci pijpje onder hangen dan. Maar dan oppassen voor overtoeren met een mono.
Of je kan een beetje gas terug nemen. Doe ik ook altijd als ik samen met mijn vriendin rond rijd.
een uitlaatje veranderen zal bij een a-klasse cilinder tot 0% resultaat leiden...
daar zal je zeker niet sneller mee gaan,tenzij je de uitlaatpoort uitveild van een a- cilinder,
dan kan je wat snelheid winnen,maar een andere uitlaat met a-kl. NO WAY !!!
vario@max wrote:een uitlaatje veranderen zal bij een a-klasse cilinder tot 0% resultaat leiden...
Dat is een goei. De rode A-klasse hier rijd toch 40km/u volledig origineel met enkel een Engels potje gemonteerd.
Met origineel A-klasse potje ging die 25. Dus volgens mij wel snelheidswinst.
je zegt toch zelf een leovinci ?
ik bedoel de leovinci of proma of eender welke expansie pijp, o % meer of sneller gaan ...
tenzij het een b-klasse is...
als je bij een b-klasse een a-potje steekt gaat het geheel ook een pak minder...
een sito en a cilinder zal ook niet al te vlot gaan...
a- cilinder die niet uitgevijld is gaat niet snel max 30 km/h
het is mogelijk stan met expansie ga je niet sneller als met een potje...
met 65cc de grote jongens is er verschil tussen potje en bv. een leovinci...
daar is het maximale bereik ook veel hoger als een origineel cilinder'ke...
het kan dat je beter of sneller gaat maar het zal nauwelijks voelbaar zijn...