Page 2 of 11

Posted: 18 May 2005, 10:18
by Drieze
Mooi gedaan,vooral foto's maken veel uit :!: Puik werk, en dank aan caligo voor de foto die ik vergeten was te posten

Posted: 18 May 2005, 12:21
by clio-tuning
Neotik wrote:Mooi gedaan,vooral foto's maken veel uit :!: Puik werk, en dank aan caligo voor de foto die ik vergeten was te posten


Caligo??? Clio ja! :P
Ik moest mijn nieuw digitaal fototoestel toch eens testen op scherpe foto's? :)

Posted: 19 May 2005, 09:17
by hornymoose
scherpe foto's? zal ik er eens trekken he :lol:

Posted: 19 May 2005, 16:26
by clio-tuning
hornymoose wrote:scherpe foto's? zal ik er eens trekken he :lol:

Welk fototoestelleke?
Ik heb:
Canon digital ixus 40, kaartje van 512mb en zakje voor 300€ :P

Posted: 21 May 2005, 15:15
by hornymoose
sony cybershot, ook rond de 300 euro voor toestel + zakje + kaartje

Posted: 21 May 2005, 15:48
by Caligo
Clio-Tuning wrote:
Neotik wrote:Mooi gedaan,vooral foto's maken veel uit :!: Puik werk, en dank aan caligo voor de foto die ik vergeten was te posten


Caligo??? Clio ja! :P
Ik moest mijn nieuw digitaal fototoestel toch eens testen op scherpe foto's? :)
Neotik bedoelde de eerste foto van hornymoose.
Ik had hem een pb gestuurd om te zeggen dat die foto veel duidelijker was en hij die erbij moest plaatsen :wink:
Maar de nieuwe foto's zijn een pak beter hoor! Veel veel duidelijker!

Posted: 21 May 2005, 16:37
by hornymoose
dan moet ik de eer krijgen he :lol: :wink:

ik denk dat ik en clio zowat de enige hier zijn met een degelijk fototoestel :?

Posted: 28 May 2005, 20:43
by thomas_schoovaerts
mmm, mijn ontsteking sta slecht afgesteld, mor ik heb der al veel me bezig geweest met die voelermaatjes enzo, mor dan is da weer te laat en word die te warm die motor, dan begint die te ploffe, tis altijd iets, en ik snap nog altijd niet hoe ge da doe die perfect afstelle voor ne 65cc

Posted: 28 May 2005, 22:19
by clio-tuning
Hebt gij ook ne grotere sproeier steke? Want na hoeveel meter, km word uwe cilinder zo heet als een pattat? :P
Ploffen kan ook ergens valse lucht zijn hé.

Posted: 29 May 2005, 15:00
by den died
kheb een probleem
hij starte amper, en alleen als ik den decompressiehendel gebruikte,en dan na diee plof wou hij starte
dan had ik mijn vliegwiel eraf gehaald en mijn platinees afgesteld,want die stonde prcies helemaal dicht...
dan zet ik mijn viegwiel er terug op, maar nu wilt hij helemaal ni meer starte, en hij gaat veel sneller als ik hem in gang wil duwe,hij krijgt amper weerstand zo
kan iemand mij helpe? :roll:

Posted: 29 May 2005, 20:01
by clio-tuning
Jama, u platinekes staan soms toe hé. Als je aan je krukasdraait dan gaan die open en toe. En wanneer ze openstaan moeten ze 030-040mm openstaan.

Posted: 29 May 2005, 20:06
by Robbert
Clio-Tuning wrote:Jama, u platinekes staan soms toe hé. Als je aan je krukasdraait dan gaan die open en toe. En wanneer ze openstaan moeten ze 030-040mm openstaan.
hoe kun je eigenlijk weten dat ze egt helemaal open zijn?

Posted: 29 May 2005, 20:07
by clio-tuning
Gewoon aan draaien en je ziet die open en toe gaan, en die blijven een tijdje openstaan dus je ziet dat echt wel hoor.

Posted: 29 May 2005, 20:08
by Robbert
ok thx. en over dat vervroegen he met een grotere cilinder.
ik heb nu een 65cc DR maar zou het uitmaken qua snelheid en optrekken als ik het vervroeg? en hoe doe ik dat? moet ik hem dan gewoon op 0.30 zetten ipv 0.35?

Posted: 29 May 2005, 20:11
by clio-tuning
Wat ik dacht: originele caminotjes is eerder 0.30-0.35mm, vanaf 65cc is het zo 0.35-0.40mm. Maar dit is maar van hier te lezen dat ik dit weet :)