clio-tuning wrote:Wittee wrote:Weet iemand mss hoeveel naftbakken 500 km ongeveer is?
want navenand ik geen teller heb is dat nie makkelijk
mvg
5-6 volle nafttanken leegrijden
met een nieuwe opzet,verbruik je zeker en vast meer dan normaal,ook omdat deze een 65 cc zijn...
zeker 8-10 naftbakjes...je maakt 60km met een volle bak...
en wat als je cilinder te nauw geboord is ? dus te veel wrijving...
dat loopt zowiezo slecht af...iedereen heeft wel zijn theorie over roderen...mezelf doe het
rustig aan met potje,zeker met gietijzer zo'n 500 km op een dezelfde snelheid : 30 km/h...
na deze 500km een uitlaat (proma,leovinci...) en een bekeken en een verstandige set-up
plaatsen,goed warm rijden...als alles vertrouwelijk verloopt kan je een volledige bekrachtiging maken
en vegen maar !!!!
een chrome-kit is een ander verhaal...een chrome kit is gemaakt van aluminium en zet meer uit dan een gietijzer
cilinder-kit,niet volle gas roderen,in begin rustig rijden,dit 1/3 van de capaciteit,30-40 km/h
doe dit een 100 km en het kan normaal al wel om een expancie-pijp te plaatsen...
een chrome-cilinder zal niet in vorm uitslijten (roderen) van de segmenten...HET MEEST BELANGRIJKE IS RUSTIG RIJDEN,
DE PISTON MAG NIET TE ZEER UITZETTEN DOOR TE VEEL GAS TE GEVEN,DAN KAN JE EEN VASTLOPER KRIJGEN,ZEKER IN HET BEGIN...DE PISTON MOET ZIJN JUISTE VORM KRIJGEN, DUS B.GAAI HET A.U.B. NIET !!!!!