quartzsp of camino-expert hebben die zeker liggenjeroen206 wrote:Waar is de oliekeering van krukas 17x25.5x4 te verkrijgen ?

Moderator: -Camino Crew-
quartzsp of camino-expert hebben die zeker liggenjeroen206 wrote:Waar is de oliekeering van krukas 17x25.5x4 te verkrijgen ?
hangt van je setup af ....Skfoor wrote:welke gewichtjes presteren het beste in een 6 billeke ?
helemaal waar snakie (ik moet echt gaan geloven dat die mods een sms krijgen als er een nieuwe post is op het forum)killingsnake wrote:kan niemand je zeggen, is afhankelijk van je setup. Normaal zijn er voor vario's bijna 1000 en 1 gewichtjes beschikbaar maar voor camino kan je die op 1 hand tellen. Als je het echt goed wilt doen moet je ze zelf (laten) maken.
Testen is de boodschap, je kunt mixen met diegene die wel beschikbaar zijn 3 zware, 3 lichte, gerangschikt als een mercedes ster. Of enkel 3 zware etc..
Dan ligt het ergens aan de carburator, membraan heabject wrote:heb weeral probleem, heb carbu eens volledig uitgekuist.
en nu start hij nietmeer...
als ik benzine in bougiegat doe dan start hij, benzine komt tot in de carbu.
Gewoon de 2 dezelfde draden die aan bloklicht aangesloten zijn naar achter brengenKakkernest wrote:Mijn bloklicht werkt perfect.
Mijn achterlicht wil echter niet werken.
Kan je je het lampje rechtstreeks op een draadje uit de ontsteking aansluiten om te testen of het lampje nog werkt?
da moet niet persé rond zijn héclio-tuning wrote:Natuurlijk is het belangrijk dat ze mooi rond zijn...