Page 5 of 11
Posted: 23 Dec 2005, 14:29
by Mr. Breezer
edel wrote:
precies of we kennen die niet, bende amateurs die van erellaaaaaaaaaa
do het dan beter en laat de prestaties zien...

Posted: 23 Dec 2005, 14:36
by chevyvlam
k zet de mijn gewoon zo ver mogelijk dat m nog tegoei bolt, as m dan bij t startte zowa raar pruttelt beetje dichter en tis ok, k vin dat m dan een beetje agressiever is..
ge kunt uw ontsteking beetje vervroegen as ge de hele grondplaat een beetje verdraait(gaten beetje uitvijlen..)
Posted: 04 Feb 2006, 09:47
by bolle
ik heb hiernu 2 uur aan mn platine liggen kloten ik heb ze van 050 tot 025 geprobeerd het luk mij echt nietÂÂ

ÂÂ
als ik ze vastdraai gaan ze altijd een beetje meer open
 :evil:ÂÂ
nu heb ik als ik goed door loop om de 2sec een vonk
weet er iemand wat ik moet doen?
kan het ook de bobine zijn?
HELP !!!
Posted: 05 Feb 2006, 20:25
by usha
bolle wrote:ik heb hiernu 2 uur aan mn platine liggen kloten ik heb ze van 050 tot 025 geprobeerd het luk mij echt nietÂÂ

ÂÂ
als ik ze vastdraai gaan ze altijd een beetje meer open
 :evil:ÂÂ
nu heb ik als ik goed door loop om de 2sec een vonk
weet er iemand wat ik moet doen?
kan het ook de bobine zijn?
HELP !!!
ja as die open gaan as gij die toedraait probere die beetje tegetehoude da die ni ope kunne gaan e
enja ast echt ni ga mss eens andere onstekinig of in de winkel late doen
Posted: 19 Feb 2006, 14:49
by caminolover001
op hoeveel moet je ze afstellen bie 65cc
en hoeveel bij 70cc?
Posted: 19 Feb 2006, 18:08
by Sprutte
dat hangt er van af.. da verschilt
Posted: 25 Feb 2006, 11:25
by RD
Robbert wrote:Clio-Tuning wrote:Jama, u platinekes staan soms toe hé. Als je aan je krukasdraait dan gaan die open en toe. En wanneer ze openstaan moeten ze 030-040mm openstaan.
hoe kun je eigenlijk weten dat ze egt helemaal open zijn?
je kunt zeker weten als ze open staan als ge u bougie afdraait ge neemt ne schroevendraaier maakt dat die proper is en steekt da waar de bougie in moet en maakt da em beneden zit en voor te wete of em helemaal toe is kijkt ge da u piston boven staat

handige tip
Posted: 15 May 2006, 20:05
by yanneske1
ik zit me ne probleem als ik aan men krukas draai mijn platinekes doen niks ze blijven et zelfde wat kan dit zijn
Posted: 15 May 2006, 20:11
by clio-tuning
yanneske1 wrote:ik zit me ne probleem als ik aan men krukas draai mijn platinekes doen niks ze blijven et zelfde wat kan dit zijn
Zit het spiebaantje in de spiegleuf? En zit het dingske met de 3 bolletjes er goed over?
Posted: 15 May 2006, 20:13
by yanneske1
ja alles
Posted: 15 May 2006, 20:20
by yanneske1
ma het probleem is e ik doe dus die vijs los steek voelermaatjes draai ze vast haal ze eruit en ze gaan dicht ik draai verder me het vliegwiel en niks opening
Posted: 04 Jun 2006, 22:36
by Matn
alsk op hoge toeren zit me mijn camino da ploft hij soms kweetnie oe luid ofwel doet hij helemaal niets en is he net of hij stilvalt. na een secondje of 2 maakt hij dan terug een goei ontploffing. als afkom van toeren ploft hij ook soms luid
zou dit aan die platinas ligge of bobbijn ?? of iets anders
Posted: 05 Jun 2006, 09:37
by clio-tuning
Klinkt inderdaad op een ontstekingsprobleempje.
Op hoeveel staan u platinen?
Probeer misschien ook eens een nieuwe bougie, als het dan nog niet opgelost is kan je misschien eens een andere bobijn, spoelen en platinen steken om zo te zoeken wat er precies stuk is.
Posted: 18 Jun 2006, 11:28
by Matn
Kheb gisteren eens gekeken en het lag aan de platinen
ze stonden bijna tegen elkaar ( kdenk op 0.1 mm) en kheb ze dan een beetje opt oog gezet en e beetje gefoefelt en gedaan en nu staan ze op 0.35-0.4 en men camino bolt nu zeeeer lekker maar in een heel recht eind zou hij nog eens prrrrrr doen  :? maar kdenk da et de afstelling van de carbu is  :-DÂÂ
Posted: 13 Aug 2006, 18:58
by clément
ik heb ook mijn onsteking beejte vervroegd en sind dien heeft m'n mino nooit meer gedraaid
heb al uren proberen juist of te stellen
en sinds vandaag vonkt hij ook ol niet meer