Door een powerfilter te zetten valt die demping voor een groot deel weg

@lucifer: johny johny

Moderator: -Camino Crew-
Er mogen 2 soorten inzitten, ze moeten wel afwisselend liggen. Dus bvb: 5gram, 3 gram, 5 gram, 3 gram, 5 gram, 3 gram. Op deze manier is hij nog steeds in ballans.element wrote:vandaag eens mijn vario uit elkaar gedaan om eens deftig te kunnen kuisen en heb gezien dat er 2 verschillende gewichtjes in zitten 3 rode en 3 gele en ze verschillen ook van grootte.Kan iemand mij eens zeggen hoe die juist in de vario moeten liggen?Eventueel met foto als het kan.Thanksps:heb juist eens zitten kijken bij reviseren vario en daar zien het er voor mij 6 dezelfde gewichtjes uit
.
Ok bedankt geen probleem zenneclio-tuning wrote:Er mogen 2 soorten inzitten, ze moeten wel afwisselend liggen. Dus bvb: 5gram, 3 gram, 5 gram, 3 gram, 5 gram, 3 gram. Op deze manier is hij nog steeds in ballans.element wrote:vandaag eens mijn vario uit elkaar gedaan om eens deftig te kunnen kuisen en heb gezien dat er 2 verschillende gewichtjes in zitten 3 rode en 3 gele en ze verschillen ook van grootte.Kan iemand mij eens zeggen hoe die juist in de vario moeten liggen?Eventueel met foto als het kan.Thanksps:heb juist eens zitten kijken bij reviseren vario en daar zien het er voor mij 6 dezelfde gewichtjes uit
.
Ze mogen wel niet verschillen van afmetingen, de correcte afmetingen zijn 14*14 (voor een vario 6bill).
Mijn excuses als er 2 verschillende afmetingen inzitten, de vario heb ik zelf nooit open gehad, ik heb deze zo gekocht.
Nieuwe gewichtjes zijn eventueel nog nieuw verkrijgbaar (http://www.espower.nl)
Ik werk bij een firma in eeklo.een bedrijf dat machines maakt voor vlees in visindustrie uitsluitend inox.Heb daar alles bij de hand gaande van plooibanken,draaibanken,freesbanken,lasersnijmachine noem maar opNelder wrote:waar werkt ge miss (beetje offtopic maar ben gwn nieuwsgierig)
Handig!!!element wrote:Ik werk bij een firma in eeklo.een bedrijf dat machines maakt voor vlees in visindustrie uitsluitend inox.Heb daar alles bij de hand gaande van plooibanken,draaibanken,freesbanken,lasersnijmachine noem maar opNelder wrote:waar werkt ge miss (beetje offtopic maar ben gwn nieuwsgierig)
hm, dat is dicht bij mij danelement wrote:Ik werk bij een firma in eeklo.een bedrijf dat machines maakt voor vlees in visindustrie uitsluitend inox.Heb daar alles bij de hand gaande van plooibanken,draaibanken,freesbanken,lasersnijmachine noem maar opNelder wrote:waar werkt ge miss (beetje offtopic maar ben gwn nieuwsgierig)