Page 7 of 11

Posted: 04 Sep 2006, 10:40
by BlackRainbow
den died wrote:kheb een probleem
hij starte amper, en alleen als ik den decompressiehendel gebruikte,en dan na diee plof wou hij starte
dan had ik mijn vliegwiel eraf gehaald en mijn platinees afgesteld,want die stonde prcies helemaal dicht...
dan zet ik mijn viegwiel er terug op, maar nu wilt hij helemaal ni meer starte, en hij gaat veel sneller als ik hem in gang wil duwe,hij krijgt amper weerstand zo
kan iemand mij helpe? :roll:

shit heb ongeveer het zelfde met snelle setup, iemand idee?

gb

Posted: 04 Sep 2006, 11:36
by T.G.T.
ligt ook aan je vis platines ze, als ze op 0.35 staan, zet ze is op 0.40 of op 0.45, is niet bij alle camino's dat die op 0.35 moeten staan he :wink: 

Posted: 04 Sep 2006, 18:46
by Nicholas1234
dat hij geen weerstand meer heeft bij het in gang duwen ligt toch ni aan de ontsteking

Posted: 04 Sep 2006, 18:59
by marvin
Draait je riem als je hem in gang loopt?

Posted: 12 Sep 2006, 19:37
by melis
moet uw vliegwiel eraf als je z ewilt afstellen?

Posted: 12 Sep 2006, 20:07
by clio-tuning
melis wrote:moet uw vliegwiel eraf als je z ewilt afstellen?
Nee dat hoeft niet, maar het is wel véél gemakkelijker werken.
U vliegwiel is magnetisch, als je er dan met voelermaatjes door moet gaan en dan nog mooi tussen de platinen krijgen enz... prutswerkje dus. :)

Posted: 12 Sep 2006, 20:16
by melis
maar ik kan aan de een vijsje niet bewegen:s

Posted: 03 Nov 2006, 20:36
by spider20
hallo ik heb een camino maar hij heeft geen ontsteking ik heb het vliegwiel nagekeken maar zie niks maar ik heb nog een camino en zou gwn dat vliegwiel wisselen maar het probleem is dat rondje waar u vijs opzit waar je kan aan draaien he hoe moet ik dat afnemen want zonder dat kan ik de rest nie afnemen er zit zo een klein gaatje in hoe neem ik dat rondje eraf

Posted: 03 Nov 2006, 20:41
by sam66
deze methode is niet eens de meest efficiënte :wink:

Posted: 03 Nov 2006, 21:03
by clio-tuning
spider20 wrote:hallo ik heb een camino maar hij heeft geen ontsteking ik heb het vliegwiel nagekeken maar zie niks maar ik heb nog een camino en zou gwn dat vliegwiel wisselen maar het probleem is dat rondje waar u vijs opzit waar je kan aan draaien he hoe moet ik dat afnemen want zonder dat kan ik de rest nie afnemen er zit zo een klein gaatje in hoe neem ik dat rondje eraf
http://www.camino-tuning.be/album_page.php?pic_id=1152
:wink:

Ik zou het wel vreemd vinden moest u vliegwiel stuk zijn.

Is het zwart/witte draadje van de bobijn aangesloten op het zwart/witte draadje dat uit het motorblok komt? Het is nergens beschadigt?

U platinen staan helemaal open wanneer de zuiger op het BDP is? Ze moeten tussen 0.30 - 0.40mm staan dan.

Al eens een andere bougie geprobeert?

Zijn de opervlakjes van u contactpuntjes nog mooi vlak en niet ingebrand?

Posted: 15 Nov 2006, 15:22
by timoke
ja oook een vraag over als ik men vijs losdraai van men platinen dan zijn ze toe ik doe het met mijn hand dan wat op en stel ze af op 0.30 maar is men piston dan op ze hoogste punt want hoe weet ik dat men piston op zen hoogste punt ,is als hij vonkt men bougie kunnen jullie me zo snel mogelijk helpen dank u stuur een mail naar [email protected] want als jullie trg antwoorden dan weet ik nie waar ik moet kijken om dat te zien

Posted: 01 Dec 2006, 15:39
by denzotten
op hoeveel zou ik dat dan moeten zetten ik heb een 65 van dr zitten op hoeveel zou het goed zijn dan

Posted: 01 Dec 2006, 15:46
by Mr. Breezer
denzotten wrote:op hoeveel zou ik dat dan moeten zetten ik heb een 65 van dr zitten op hoeveel zou het goed zijn dan
zoals altijd 0,35ongeveer

Posted: 08 Dec 2006, 16:34
by brun00b
als je platinen slecht zijn afgesteld, kan dat dan de prestatie van je camino verminderen?

Posted: 08 Dec 2006, 16:38
by mustang
idd, een optimale ontsteking zorgt voor een optimale verbranding,dus... :wink:ÂÂ