Waarschijnlijk zullen er zich al veel doodgezocht hebben om een vering uit mekaar te halen, na een paar gesneuvelde van mij heb ik het toch gevonden en was eigenlijk heel simpel, maarja als ge het niet weet

We zullen er maar is aan beginnen e dan

Aja nog 1 ding ik ben niet verantwoordelijk voor eventuele schade aan je veringen (op eigen risico e mannen)

Hier heb je dus de vering

Nu, je steekt het onderste van de vering tussen een bankvijs of iets anders dat goed klemt, maar de bankvijs lijkt met toch het simpelste
Dan neem je een griptang en steek je hem zoals op de foto
En als laatste draai je goed naar rechts ( pas op !!!! Je zult echt veel macht moeten zetten)

En dit is dus de boosdoener lol Let wel op je kan enkel veringen uit mekaar halen als je zoiets in deze aard ziet, er bestaan nog anderen waar dit niet bij lukt en deze zijn gegoten of ...

Dan is er nog 1 ding dat je moet doen voor je het geheel uit elkaar kan halen, nu steek je het bovenste stuk van de vering tussen de bankvijs.
Nu, neem een sleutel 10 of 13 ( hangt ervan af) en draai deze vijs los

En voila eens dit is gebeurd valt de vering gewoon uit elkaar, om hem terug in mekaar te steken doe je het gewoon in de omgekeerde manier

Zeg maar als dit een goede handleiding is of als hij van pas is gekomen

veel succes