
wat zijn zo de plannen , alles laten ontlakken en nieuwe lak ( kleuren ?) . gietwielen. technisch word de brug verstevigd , en een snelle setup. waarschijnlijk polini lc ( als ik deze nog kan op de kop tikken ergens ) en anders een ac mallosi . uitlaat zonder twijfel een proma. nog een andere carburator welke nog geen idee . en dan eens zo een hpi binnenrotor ontsteking voor te proberen nooit gehad , bestond in mijne tijd nog niet geloof ik. andere vario. het zal niet op een paar weken klaar zijn natuurlijk heb jammer genoeg gene ezel staan hier

vanaf nu alle update's hier ook te volgen in verkorte versie volledig te volgen op alle pagina's.
1 verstevigen achterbrug + laten coaten









nieuwe en zo goed als nieuwe onderdelen , volledige nieuwe kappenset zwart , nieuwe mallosi cilinderkop , zo goed als nieuwe veren 37cm , zwart en wit enduro achterlicht (zwart komt erop) , nieuwe schuine pikkel ( word wel nog opnieuw gecoat zwart) , alu voetsteuntjes tnt ( nog twijfel als ik ze gebruik).




blokje laten parellen


1 van de 2 nieuwe voorvorken met nieuwe vorkbenen en rubbers word gebruikt.

ander achterrekje zonder extra gaten in of krom en dergelijke

occasie setje gietwielen met nieuw setje remblokjes,km aandrijving en lusito snelgas setje


een nieuwe orginele proma

nieuw racekrukas , lagers , bourage's en pakking




malossi 21mm carb.
malossi cilinder 70cc
malossi benzine filter
malossi macsi viton
malossi vet voor de gewichten
draadeindjes voor de uitlaat in de clinder
zwarte en groene benzine slang
buzzetti voetsteuntjes
raceband voor + binnenband
nieuwe carburator schroeven voor mondstuk








polini membraam

grondlak



etsende primer



kleur aangebracht



kleur met vernis









spannend heeee

hier een kleine previeuw van de onderdelen
de kleur komt het beste tot zijn recht in daglicht of onder een lamp, dat zie je op de foto waar het stoeltje op het kader zit .
stoeltje is fel groen door de licht inval en het kader is minder fel doordat het daar donkerder is.
leuk effect door de parelmoer en metalic . ben er zeer tevreden van







voor de rest moet ik nog even spullen kopen voor verdere montage zoals wiellagers enzo...
en dan gaan we weer verder

ondertussen veren inéén gestoken en tankstrips geplaats



de nieuwe banden en ventielkapjes



zo vandaag al weer iets nuttig gedaan

kader op moteur geplaats , achter rekje erop , onderstel zadel gemonteerd en de veren geplaatst.
morgen ga ik nog wat nieuwe boutjes halen voor het achterspatbord en dan gaat dat er ook op.
had even het wiel erin gezet voor eens te kijken hoe het is....







zo , het achterspatbord zit erop .
daarstraks het zo goed als nieuwe zadel gehaald , het onderstel eraf en gemonteerd op het gelakte onderstel.
en dat weer gemonteerd op de camino , en even met een product voor leder behandeld.
hier de pics ,





de stop


en erop


kleine update chassis plaatje er terug op geplaatst

een nieuw balhoofd erop


de vork gemonteerd met nieuwe vorkbenen , balhoofd en lagers , rubbers en schroeven.



een nieuwe voor as en nieuwe buttons voor de zijkappen

nogmaals een nieuw neuslicht , dit maal één in perfecte staat .

rubbertje voor de kabelboom door het achterspatbord niet orgineel wel perfect passend


nieuw stuurslotje


nieuw veertje voor de kabels bij elkaar te houden op de driehoeksplaat

nieuwe beugels voor het stuur te bevestigen (niet orgineel)



nieuwe tankstop

nieuwe rondellen vooras

nieuwe veer voor koplampglasje

beetje te snel geweest en vergeten een foto ervan te maken voor hij erop zat

de nieuwe kabelboom

de tank erop



de nieuwe benzine darm gelegd tot aan het kraantje

gas en remkabels van inox + plus de bijhorende buiten kabel met teflon binnenkant en alle toebehoren.
+ nog wat olie voor de achterklok

ondertussen het neuslicht erop gezet en kabels beginnen aansluiten , en het malossi trek pompje geplaatst .
de pics...




het begint ergens op te lijken....

nieuwe km teller

afwerking van de bouten

nieuwe vario achterpoulie

de nieuwe ori vario riem

en dan een kleine wijziging in de setup een ahtena dankzij tinus

cilinder en kop aangepast voor geen speling te hebben

de scootvario van malossi

de aan en uit schakelaar

en nu is hij dan helemaal 100% klaar
