Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you. Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Je Honda Camino PA50 opzetten en in orde brengen.
Moderator: -Camino Crew-
lonster8
-= Member =-
Posts: 65 Joined: 13 Oct 2012, 12:50
Location: Kapellen
Post
by lonster8 » 22 Nov 2012, 21:32
Hallo.
Heb nieuwe cilinder gekocht wegens vastloper. Heb net pistong gemonteerd. Maar cilinder past er niet rond door de segmenten?! Wat nu?
lonster8
-= Member =-
Posts: 65 Joined: 13 Oct 2012, 12:50
Location: Kapellen
Post
by lonster8 » 22 Nov 2012, 21:59
Update !!
Het is me toch gelukt om het erop te krijgen. Maar is het normaal dat als ikaan het vliegwiel draai het niet super vlot gaat?
manta cih
-= Camino Freak =-
Posts: 2063 Joined: 08 Oct 2010, 23:22
Location: oekene roeselare
Post
by manta cih » 22 Nov 2012, 22:16
is het op een bepaald punt dat je minder kan draaien en dan weer soepelder
of slaat hij soms ergens tegen of zo
heeft waarschijnlijk meer compresie of anders maar je moet er kunen aan draaien
lonster8
-= Member =-
Posts: 65 Joined: 13 Oct 2012, 12:50
Location: Kapellen
Post
by lonster8 » 22 Nov 2012, 23:19
Update #2
Hij is gestart! Dus alles is goed gelopen zeker?
Morgen volle tank benzine met 2% olie
lonster8
-= Member =-
Posts: 65 Joined: 13 Oct 2012, 12:50
Location: Kapellen
Post
by lonster8 » 23 Nov 2012, 16:25
mantacih wrote: is het op een bepaald punt dat je minder kan draaien en dan weer soepelder
of slaat hij soms ergens tegen of zo
heeft waarschijnlijk meer compresie of anders maar je moet er kunen aan draaien
Ja vooral het eerste, en het was gewoon iets moeilijker te draaien met cilinder aan, dan zonder.