hallo allemaal, ik heb een paar maanden geleden een camino op de kop kunnen tikken, hij is van '78, dus al een ouder brommertje en een mono, hij had toen al wat problemen met blijven bollen op rolantie zonder choke, dus moest ik iedere week de carb uitblazen, zodat ie bleef bollen zonder choke. dan was ik het redelijk beu en ben ik hem gaan ombouwen naar een vario. heb een nieuwe (2dehands) krukas, variohuis, vliegwiel, varioklok, carter,... en een nieuwe cilinder, kstar 50cc(vorige cilinder had totaal geen compressie meer) gekocht en geplaatst. nu krijg ik hem gestart op choke, en as ik rij, met choke aan gaat hij (wel traag) en as ik de choke uitzet tijdens het rijden krijgt hij even een optrekje voor hij uitvalt. zonder choke valt hij ook uit na een 10 tal sec as ik stilsta. heb al 2 carborateurs geprobeert, met 70mm sproeier. heb alles van ontsteking al eens over gezet van een vriend zijn camino, maar het blijft gewoon hetzelfde, beide carborateurs zijn al 4x volledig proper gemaakt, maar niks lijkt verschil te maken. heb ook al verschillende afstellingen geprobeert, maar noppes
nu zij een vriend dat hij dit ook had met een booster en dat het het membraan bleek te zijn. wat denken jullie?