Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Kennismaking
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
ALGEMEEN REGLEMENT VOOR DE SITE ! (LEZEN AUB)
ALGEMEEN REGLEMENT VOOR DE SITE ! (LEZEN AUB)
Kennismaking
Dag allemaal,
Ik ben Pieter uit Merchtem, België.
Ik ben 32 jaar en ben al van mijn 14jaar aan het sleutelen aan allerhande brommers, moto's en auto's.
Mijn voorkeur is altijd wel uitgegaan naar honda camino en NSR..
Mijn job is service engineer van CNC machines en hierdoor kan ik toch wel het één en ander gedaan krijgen qua mechanica/electronica.
Ben nu terug aan een camino bezig die ik al vollledig gereviseerd heb (voor een vriend), ik heb hier al een paar kenners
op het forum gezien en wil graag nog wat meer te weten komen over de fijne afstelling van bv carburators en onstekings-timing...
Natuurlijk heb ik hierdoor de kans om jullie projecten ook is te zien !!
Groetjes,
Pieter
Ik ben Pieter uit Merchtem, België.
Ik ben 32 jaar en ben al van mijn 14jaar aan het sleutelen aan allerhande brommers, moto's en auto's.
Mijn voorkeur is altijd wel uitgegaan naar honda camino en NSR..
Mijn job is service engineer van CNC machines en hierdoor kan ik toch wel het één en ander gedaan krijgen qua mechanica/electronica.
Ben nu terug aan een camino bezig die ik al vollledig gereviseerd heb (voor een vriend), ik heb hier al een paar kenners
op het forum gezien en wil graag nog wat meer te weten komen over de fijne afstelling van bv carburators en onstekings-timing...
Natuurlijk heb ik hierdoor de kans om jullie projecten ook is te zien !!
Groetjes,
Pieter
Re: Kennismaking
Welkom Pieter! Ze gaan je hier zeker kunnen verder helpen.
welcome op ct
ze gaan je hier zeker de hulp bieden die je nodig acht
lots of fun !!

ze gaan je hier zeker de hulp bieden die je nodig acht

lots of fun !!
- kadettgsiboy
- -= Camino Addict =-
- clio-tuning
- -= Ex moderator =-
Welkom Pieter!
Heb je een CNC-machine ter beschikking die je na/voor je werkuren mag gebruiken van je werkgever? Dan kan er altijd leuk pretspul gemaakt worden voor de camino...

Heb je een CNC-machine ter beschikking die je na/voor je werkuren mag gebruiken van je werkgever? Dan kan er altijd leuk pretspul gemaakt worden voor de camino...

#20 Project Clio-Tuning: http://www.camino-tuning.be/projecten-f ... 18609.html
@clio-tuning: ik werk op verplaatsing bij de klanten zelf en ben dus een beetje afhankelijk van de goede wil van de klant
Maar heb zelf een conventionele freesmachine en draaibank dus kan wel veel dingen zelf doen..
En voor de "speciallekes" staan er altijd wel demo-machines in de show-room op het werk
grtz

Maar heb zelf een conventionele freesmachine en draaibank dus kan wel veel dingen zelf doen..
En voor de "speciallekes" staan er altijd wel demo-machines in de show-room op het werk

grtz
- clio-tuning
- -= Ex moderator =-
Met een conventionele draai- en freesbank kan er natuurlijk ook al leuk spul op maat gemaakt worden voor camino...
(grondtplaat voor binnenrotor ontsteking, wigje voor een V-force membraan, scootervario, overrange poullie,...)

(grondtplaat voor binnenrotor ontsteking, wigje voor een V-force membraan, scootervario, overrange poullie,...)

Idd komt altijd van pas.clio-tuning wrote:Met een conventionele draai- en freesbank kan er natuurlijk ook al leuk spul op maat gemaakt worden voor camino...
(grondtplaat voor binnenrotor ontsteking, wigje voor een V-force membraan, scootervario, overrange poullie,...)![]()
Ik heb uw foto's is bekeken van uw project van 2007, das wel ferm!
Staan veel dingen op die ik nog niet gezien heb!
Snap alleen niet goed hoe uw remmen dat kunnen houden? Of heb je daar sterkere systemen voor misschien?
Grtz
- clio-tuning
- -= Ex moderator =-
Die brommer werd niet gebruikt op de openbare weg en was enkel bedoeld voor legale sprints van 150m. Dus ook met voldoende remafstand,...Pieters wrote:Idd komt altijd van pas.clio-tuning wrote:Met een conventionele draai- en freesbank kan er natuurlijk ook al leuk spul op maat gemaakt worden voor camino...
(grondtplaat voor binnenrotor ontsteking, wigje voor een V-force membraan, scootervario, overrange poullie,...)![]()
Ik heb uw foto's is bekeken van uw project van 2007, das wel ferm!
Staan veel dingen op die ik nog niet gezien heb!
Snap alleen niet goed hoe uw remmen dat kunnen houden? Of heb je daar sterkere systemen voor misschien?
Grtz
Ik had er nieuwe remblokken van dayang in zitten en die heb wel in 2 kunnen laten breken...

Aangezien je een conventionele draaibank voor handen hebt kan je heel eenvoudig vooraan (en iets moeilijker achteraan) schijfremmen van een andere brommer passend maken.

Trouwens bedankt voor de complimenten!

Is idd niet moeilijk, heb ik ook al gedaan .
Maar de camino die ik nu aant doen ben is voor een vriend en het budget is niet zo groot spijtig genoeg.
Ik denk dat ik gewoon nieuwe blokjes bij motorkit ga bestellen en ijzeren plaatjes op het nokje ga lassen. Bij gebrek aan beter

Maar de camino die ik nu aant doen ben is voor een vriend en het budget is niet zo groot spijtig genoeg.
Ik denk dat ik gewoon nieuwe blokjes bij motorkit ga bestellen en ijzeren plaatjes op het nokje ga lassen. Bij gebrek aan beter

- clio-tuning
- -= Ex moderator =-
Maak gerust een nieuw topic aan bij projecten of fotogalerij met foto's van je camino(s) en die van je vriend!