Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Probleem rolantie afstellen
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Probleem rolantie afstellen
Help, ik krijg mn mino zn rolantie niet meer afgesteld, heeft altijd perfect stationair gelopen en eergistere viel hij plots uit toen hij stationair aan het draaie was, ik heb al geprobeerd hem opnieuw af te stellen, maar ofwel gaan de toeren zo laag dat hij uitvalt, en ik dus altijd wat gas moet blijven geven, en anders gaat hij veel te hoog in toeren (achterwiel draait vanzelf), nu dacht ik dat ik terug een goede afstelling had gevonden, want hij bleef bolle en de toeren waren nie te hoog, ma as ik dan het minste gas geef, en dan terug loslaat, gaat hem direct weer zo hoog in toere. Iemand een idee aan wa da kan ligge?
Re: Probleem rolantie afstellen
moet eens kijken onder de rolantie vijs
zit nog een vijsje
daarin moet je eens priken met 1 draadje van een gaskabel eentje dat je afdraaid van een gaskabel
je kan ook lekende krukas dichting hebben
zit nog een vijsje
daarin moet je eens priken met 1 draadje van een gaskabel eentje dat je afdraaid van een gaskabel
je kan ook lekende krukas dichting hebben
Deze vijs (met rood omcirkelt)

ja die
is goed in prikken met een draadje en er is achterna blazen met compresor, wel u luchtfilter er uithalen als je het doet met een gemonteerde carbu

Mijn brommer lekt geen benzine, hij bakent zijn territorium af