bij deze een kleine verslaggeving van het herfst ritje het weer kon beter maar de gezelligheid was er niet minder om, dit soort gelegenheden zou er toch wat meer moeten komen vind ik.
Samen met Bram (element) Hannes (caminocheezer) en wim (Wilmpie) een ritje gedaan, omdat het begon te regenen als we net vertrokken waren zijn we maar rechtstreeks naar een gezellige plek gereden om onze hongerige buikjes te verblijden met respectievelijk ne filet pur, ne steak, scampi's en lasagne aangevuld met het nodig vocht om onze rit van +/- 35 km daarna verder te zetten. Langs de Zoerselse weggetjes brachten we een bezoekje aan een plaatselijk bromfietswinkel waar we onze "machine's" eens wilden onderwerpen aan een rollenbank test, jammer maar helaas waren ze defect dus dat zal voor een volgende gelegenheid worden. vervolgens onze tocht verder gezet via Halle-Zoersel naar Westmalle om vervolgens in Oostmalle even een bezoekje te brengen aan één van de mogelijke locaties voor de "test en sprint day" waarover ik jullie trouwens nog up to date hou van zodra er schot in de zaak komt. daarna rustig afgezakt naar huis en nog even halt gehouden aan de brouwerij van de trappisten van Westmalle om vervolgens terug op mijnen hof te arriveren omstreeks 17u. nog even ne frisse gedronken in mijn camino kotje om vervolgens te besluiten dat dit meer moet gebeuren. dus bij deze een warme oproep LAAT ONS EENS MEER SAMEN KOMEN bij een frisse pint en een stukske eten simpel en wat kan daar slecht aan zijn? En zo komen onze minotjes nog eens in het straatbeeld want geef toe er op rijden is toch nog altijd het leukste
onze eerste stop om een stukje te eten
http://www.stroopop.be/" onclick="window.open(this.href);return false;

ons bezoekje aan één van de locaties waar mogelijk de "test en sprintday" zal doorgaan

de gansters onderweg naar Westmalle

even rusten aan de poorten van de brouwerij in Westmalle

aangekomen op mijnen hof

ik hoop dus dat er in het vervolg nog meer van dit soort ritje komen, hoeft altijd geen zware organisatie te zijn gewoon even afspreken en hoppa rijden maar en we zien wel war we belanden