Hallo iedereen,
Ik ben Stefaan en ben afkomstig van Wetteren. Zo'n 2 tal jaar terug zag ik toevallig tijdens bbq bij kennissen een camino staan. De eerste vraag was natuurlijk of ze die wegdeden. Wat tot mijn grote vreugde bevestigd werd. Nu na jaartje verbouwingen aan appartement eindelijk de tijd gevonden om er aan te beginnen. Ben er 34 maar ja jullie kennen het al wel die nostalgie van vroeger . Heb prachtig machientje had maar ja eens auto en moto kwam verdween brommerke naar broer en zo naar kozijn waar die uiteindelijk aan z'n einde kwam , spijtig genoeg . Gedachte om er weer ééntje in bezit te hebben is nooit weggeweest en eindelijk is het zover. Dus nu terug aant werk om er weer een pareltje van te maken.
Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
kennismaking
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
ALGEMEEN REGLEMENT VOOR DE SITE ! (LEZEN AUB)
ALGEMEEN REGLEMENT VOOR DE SITE ! (LEZEN AUB)
Re: kennismaking
Welkom stefaan je vertoond net dezelfde ziektebeelden als waar de meeste hier mee besmet zijn. Ik kan je zeggen dat caminoitus zeer moeilijk te behandelen is. Ik heb het zelfs zo erg dat ik niet alleen de ziektebeelden vertoon maar dat de ziekte uitgezaaid is tot in mijn portemonnee. Naar het schijnt heel moeilijk nog iets aan te doen. In ieder geval welkom en veel plezier met je mino 

Mijn brommer lekt geen benzine, hij bakent zijn territorium af
Re: kennismaking

Dag Stefaan, welkom op ct. Ja dat is een mooie voorstelling.
Foto's zien we hier graag. Bij de volgende link vind je hoe je foto's plaatst op het forum.
http://www.camino-tuning.be/howto-manua ... 30471.html" onclick="window.open(this.href);return false;