Hoi!
Ik heb hier twee koppelingen.
1 PX koppeling met rechte spiebaan op de poulies en lange trekveertjes (waarvoor geen vervangers bestaan).
1 camino koppeling met schuine spiebaan op de poulies (met knik) en korte trekveertjes waarvoor ik reeds polini veren heb.
Afmetingen zijn praktisch geheel gelijklopend, behalve dat de koppelingsschoenen van de camino een langer maar smaller vlak hebben.
Links ziet u de camino koppeling. Rechts de PX koppeling.
https://www.dropbox.com/s/ezzuhuyz4mo79 ... .12.53.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
* Nu is mijn vraag eigenlijk: is er hier een pro aanwezig die op't eerste zicht kan zeggen wat het verschil in de spiebaan en de opbouw van de koppelingschoenen betekent voor de overbrenging?
mvg
Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Camino en PX koppeling.
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Re: Camino en PX koppeling.
ik moet je teleurstellen, links is ook geen Camino koppeling 

Mijn brommer lekt geen benzine, hij bakent zijn territorium af
Da's inderdaad een teleurstelling :-/.
Ik was aan't sleutelen bij een maat en heb die per ongeluk meegenomen omdat ik dacht dat het mijn px koppeling was. Thuisgekomen bleek het dan iets anders te zijn, ik dacht dat het camino koppeling was, maar blijkbaar is het de koppeling van een wallaroo/fox.
Lijkt alvast wel te passen op px/camino, ga'k keer uittesten.
Lijkt alvast wel te passen op px/camino, ga'k keer uittesten.
Ga je weer moeten teleurstellen zal niet passen op camino 

Mijn brommer lekt geen benzine, hij bakent zijn territorium af
Teveel teleurstellingen voor op 1 avond :s. Tijd om m'n verdriet te gaan verdrinken. Ciao!
Kan al is goe doen!