Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
welke verhouding benzine en olie
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
welke verhouding benzine en olie
Ik ga mij een camino kopen met een dr cilinder erop en een uitlaat erop.Nu is mijn vraag wat ik het beste tank of zelf mengen?Niet dat ik hem al vastrij de 1ste dag..
Re: welke verhouding benzine en olie
Best zelf mengen met vol synthetische olie die minerale brol van aan de pomp kost veel geld en is daarinboven bucht waarvan heel je motor van dicht koolt als mengverhouding neem je 4% of 40 ml olie per liter benzine
Mijn brommer lekt geen benzine, hij bakent zijn territorium af
Ok en alweer bedankt,dus goeie tweetakt vol synthetische olie met 95 of 98 mengen?Binnen klein uurke ga ik hem halen en hopelijk is hij in het echt zo mooi als op foto..ik kijk er echt naar uit...grtz.
98 nemen en als het kan van een shell of total ( een gekende pomp)
geen oeral of lukoil
geen oeral of lukoil

Accellerati Incredibus
Succes mocht je wat hulp nodig hebben om hem op punt te zetten roepen he 

Haha, die bezine van Oeral en Lukoil komen in de rafinaderij van Antwerpen haven uit dezelfde citernes als Esso en Shell. Het enige verschil zit 'm in peperdure additieven die in een tweetaktje totaal zinloos zijn. Maar gaat gij maar duurder tanken bij Shell als ge u daar beter bij voelt hoor 

4% mengen? ik dacht vol synthetisch maar 2% mengen?
doe ik al een 4500 km en alles nog perfekt?
doe ik al een 4500 km en alles nog perfekt?
als het het ene niet is, dan is het het andere.
4% blijft aan te raden toch zeker voor een opgevoerde brommer, het is wel zo dat wanneer je iets armer rijd je ietsje meer prestaties hebt maar ook meer slijtage en behoorlijk meer kans op vastlopen dus wat mij betreft op amateur gebied zou ik toch kiezen voor 4% en langere levensduur de spullen zijn zo al duur genoeg en dan kan dat busje tweetaktolie van 20 euri er nog wel bij he 

1 liter synthetische tweetakt olie bij de Action €5 

Ruikt die ook zo lekker dan castrol of motul ? En is ze zo synthetisch dan men beweerd ? Ik zal is een buske laten meebrengen volgende week. Seg Ludo ik zou u nickname aanpassen vent van MADMAC naar ACTION MAN 

Ik heb 1l tweetakt volsynt. genomen van mobil..Ik heb de camino ondertusssen gehaald en er scheelt toch vanalles aan.Het voorste sterwiel heeft een slag,het achterste licht moet ik vervangen,aan ene kant draait de schroef zot van de vering aan de bovenkant en die krijg ik nu niet afgedraaid,zwarte voetkapjes de oogjes gescheurd,custom lamp werkt niet maar misschien gewoon het lampje vervangen,het gva is een duplikaat en het serieplaatje heb ik er los bijgekregen maar de nrs kloppen op het kader.De kabel van de achterrem moet ook nieuw want deze schroefdraad is ook niet goed meer waar de rem in de hendel moet gedraaid worden aan het stuur.Ik heb 320 voor hem betaald maar hier gaat nog wat bijkomen als ik hem wil inorde hebben.Jullie mogen mij altijd verder helpen met raad,stukken...
Gr kim
Gr kim
duplicaat van het GVA is op zich niet verkeerd, maar je hebt inderdaad wat werk contacteer Joeri 1975 even die kan je hoogstwaarschijnlijk wel verder helpen met wat je zoekt
hier de link naar zijn winkeltje dat ik hier voor hem onderhoud 
http://www.camino-tuning.be/koop-f5/joe ... 31859.html" onclick="window.open(this.href);return false;
niet alles staat hier online mar zijn telefoon nr staat erbij

http://www.camino-tuning.be/koop-f5/joe ... 31859.html" onclick="window.open(this.href);return false;
niet alles staat hier online mar zijn telefoon nr staat erbij

Ok,bedankt.Ik vraag mij af of ik die slag kan laten wegdoen en hoe ik die schroef kan verwijderen van de vering.Ik vraag mij af bij wat te beginnen haha.Carbu kuisen,hier zie ik ook een spanriempje wat niet origineel is...gr
toon eens wat foto's wand ..... spanriempje ? ik zou er niet aan beginnen om die slag er te laten uithalen waarschijnlijk kan dat wel maar je gaat goedkoper gesteld zijn met een mooi okazie is het de moer bovenaan de kader of de bout aan je achterbrug die doordraait ?
Het is de moer bovenaan de kader die doordraait en ik kan ze er niet afdraaien nu.Op de carbu hebben ze 2 van die riempjes of spanstrips gezet waar de het darmpje naar de zijkant gaat vzn de carbu,dit is een goudkleurig pinnetje wat ook zo los uit de carbu komt,dit moet ook vastzitten normaal.Ik zal maar ineens kijken voor een andere carbu ook...ik weet nog niet hoe ik foto's kan oploaden..