Hallo,
ik heb op dit moment:
camino a klasse met origineel mono a klasse carter, originele mono achter poulie, originele luchtfilter, portugees potje, H-2 cilinder tot 41,50 geboord, BH6 bougie.
als je dit allemaal weet, welke is de beste sproeier maat voor deze setup? nu heb ik standaard 75 en luchtstelschroef 2,5 toeren uitgedraait, maar ik heb t gevoel dat er meer inzit. meestal rijdt em nu 35 maar recentelijk als hij goed warm is gaat em soms naar de 40.
bedankt voor de tips, let wel, het enige dat ik vraag is de sproeier en luchtstelschroef. ik weet dat met andere uitlaat etc ook meer snelheid kan gehaald worden. ik ben gewoon op zoek om deze setup zo mooi mogelijk te laten draaien.
nogmaals bedankt
Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
hulp bij ideale setup
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Re: hulp bij ideale setup
Met die set-up uw sproeier veranderen is net hetzelfde als 21 versnellingen zetten op een kinderfietsje...
Het maakt niet uit dat die H2 tot 41,5 geboord is, het blijft een piepkleine uitlaatpoort. Als ge echt snelheid wilt moet ge een (replica) klasse B cilinder opzetten (P1, P2, P3 of P4) of de uitlaatpoort van uw H2 uitvijlen tot 12 a 13 mm.
Het maakt niet uit dat die H2 tot 41,5 geboord is, het blijft een piepkleine uitlaatpoort. Als ge echt snelheid wilt moet ge een (replica) klasse B cilinder opzetten (P1, P2, P3 of P4) of de uitlaatpoort van uw H2 uitvijlen tot 12 a 13 mm.
Stukje volgas rijden, camino stilleggen, en kijken naar de bougiekleur.
Enige manier om het te weten te komen.
Wit = te veel lucht >> luchtstelschroef dicht draaien
Zwart = te weinig lucht >> luchtstelschroef open draaien
Koffie met melk bruin = goede afstelling
Als je er dan niet komt met de luchtstelschroef pas naar de sproeier kijken.
Sproeier 75 zal wel goed zitten met Engels potje.
Dat hij soms doortrekt als hij warm is komt omdat de cilinder een beperking heeft in de uitlaatpoort.
Dat hij soms doortrekt als hij warm is komt omdat de cilinder een beperking heeft in de uitlaatpoort.
bedankt om op mijn vraag te antwoorden standrewwstandreww wrote:Stukje volgas rijden, camino stilleggen, en kijken naar de bougiekleur.