Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
65cc Zeta + kleinere poelie
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
-
- -= Newbie =-
65cc Zeta + kleinere poelie
Hey allemaal, ik ben nieuw,
Ik heb dus een camino uit '89, het is een mono klasse-a. Hij rijd 35 a 40 km/h, hij is ongeveer volledig origineel maar ik denk dat hij een sito potje heeft aangezien de snelheid die hij haalt. (Aan wat herken ik een sito potje?)
Nu, ik zou graag mijn camino opdrijven, dus ik dacht de volgende dingen te kopen:
- Zeta 65cc cilinder, ik betwijfel of het een echte is, maar ik vraag me af of hij plug and play is. http://www.2dehands.be/brommers-scooter ... 69624.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Als ik inderdaad een sito potje heb, laat ik het zo, anders zou ik een proma uitlaat kopen.
- Sproeier maat 82.
- En ik zou ook een kleinere achter poulie nodig hebben, is er hier iemand die dit kan draaien, of kan ik het ergens kopen?
- En aangezien de poulie verkleind wordt heb ik ook een kleinere overbrengingsband nodig. Kan ik deze ergens kopen?
Zo, ik hoop dat jullie me kunnen helpen of tips geven, werken alle plug and play cilinders trouwens ook met een decompressiekabel?
Ik heb dus een camino uit '89, het is een mono klasse-a. Hij rijd 35 a 40 km/h, hij is ongeveer volledig origineel maar ik denk dat hij een sito potje heeft aangezien de snelheid die hij haalt. (Aan wat herken ik een sito potje?)
Nu, ik zou graag mijn camino opdrijven, dus ik dacht de volgende dingen te kopen:
- Zeta 65cc cilinder, ik betwijfel of het een echte is, maar ik vraag me af of hij plug and play is. http://www.2dehands.be/brommers-scooter ... 69624.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Als ik inderdaad een sito potje heb, laat ik het zo, anders zou ik een proma uitlaat kopen.
- Sproeier maat 82.
- En ik zou ook een kleinere achter poulie nodig hebben, is er hier iemand die dit kan draaien, of kan ik het ergens kopen?
- En aangezien de poulie verkleind wordt heb ik ook een kleinere overbrengingsband nodig. Kan ik deze ergens kopen?
Zo, ik hoop dat jullie me kunnen helpen of tips geven, werken alle plug and play cilinders trouwens ook met een decompressiekabel?
Last edited by GolfingLorens on 28 Nov 2014, 18:37, edited 1 time in total.
-
- -= Newbie =-
Re: 65cc Zeta + kleinere spoel
Ik was ondertussen nog wat op internet bezig en vond deze cilinderkit http://www.2dehands.be/brommers-scooter ... 58041.html" onclick="window.open(this.href);return false;
De verkoper lijkt ook op het forum te zitten, dus als hij/zij dit leest, kan u me vertellen of deze plug and play is op mijn camino?
De verkoper lijkt ook op het forum te zitten, dus als hij/zij dit leest, kan u me vertellen of deze plug and play is op mijn camino?
dit laatste is een originele b klasse cilinder (P), wel al enkele keren uitgeboord
en als je een zeta zoekt, informeer bij MADMAC, hier ook op het forum, heeft nog een te koop.
gr
olivier
en als je een zeta zoekt, informeer bij MADMAC, hier ook op het forum, heeft nog een te koop.
gr
olivier
die passen zeker p&p,
e klein polieken heb ik nog liggen da ik wil weg doen!
as ge intresse hebt stuur me maar e pmeken
e klein polieken heb ik nog liggen da ik wil weg doen!
as ge intresse hebt stuur me maar e pmeken
i don't care, I LOVE IT
-
- -= Newbie =-
En isdie poulie plug and play voor een a-klasse? En welke diameter heeft hij?
En zijn beide cilinders plug and play voor een mono a-klasse? Want ik d8 dat er niet zo veel cilinders waren diet plug and play op een a-klasse passen?
En zijn beide cilinders plug and play voor een mono a-klasse? Want ik d8 dat er niet zo veel cilinders waren diet plug and play op een a-klasse passen?
Ik heb inderdaad een échte Zeta tekoop.
Die cilinder boven is niet zo goede kwaliteit, mijn Zeta is plug & play want heeft al op mijn Camino gestaan, voor 15 minuten want ik was gewoon cilinders aan 't testen.
Die cilinder boven is niet zo goede kwaliteit, mijn Zeta is plug & play want heeft al op mijn Camino gestaan, voor 15 minuten want ik was gewoon cilinders aan 't testen.

toch blijf ik da raar vinden dat er 2 dichtingen tussen moeten ze!

i don't care, I LOVE IT
Ik heb geprobeerd met ene, dan zou ge de binnenkant van de standaard cilinderkop iets moeten uitdremelen om met één voetpakking te kunnen werken. En ik moet zeggen dat ik op mijn Polini, raar genoeg, ook twee voetpakkingen moest steken.
-
- -= Newbie =-
Madmac hoeveel cc isdie Zeta? en wa kost mij dat? 

Als ge op de link klikt staat daar alles hoor
Een Zeta is 46 mm, die zijn altijd 65 cc en wegens de zeer goede staat wil ik er €90 voor hebben.

Een Zeta is 46 mm, die zijn altijd 65 cc en wegens de zeer goede staat wil ik er €90 voor hebben.
-
- -= Newbie =-
Ok, ik had het niet gezien
Ik laat us iets weten als ik hem wil kopen.
Al bedankt iedereen!

Al bedankt iedereen!