Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Nieuwe gebruiker Morgangent
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
ALGEMEEN REGLEMENT VOOR DE SITE ! (LEZEN AUB)
ALGEMEEN REGLEMENT VOOR DE SITE ! (LEZEN AUB)
-
- -= Newbie =-
Nieuwe gebruiker Morgangent
Hallo ik ben Morgan uit Gent , ik ben hier totaal nieuw . Ik heb nu pas een zoontje en als nieuwe hobby zou ik een Caminotje willen volledig zelf restaureren . Ik heb hier totaal geen ervaring in dus ik ben benieuwd wat ik ervan ga bakken : ik Ben op zoek naar een plaats in Gent waar ik camino onderdelen kan kopen . Zou iemand me kunnen verder helpen ? Wat ik vind nogal moeilijk hier om te weten waar ik specifiek moet zoeken . Groeten van een nieuwe camino liefhebber
Re: Nieuwe gebruiker Morgangent
Hallo Morgan uit Gent,
Welkom hier op C-T. Restaureren van een camino is een leuke hobby. Je zal zeker genoeg voorbeelden vinden hier.
Groeten Stan Gobien
Welkom hier op C-T. Restaureren van een camino is een leuke hobby. Je zal zeker genoeg voorbeelden vinden hier.
Groeten Stan Gobien
welkom, hier kan je genoeg info verzamelen om dit tot een mooi resultaat te krijgen.
succes met jouw project.
succes met jouw project.
Live your life, drive a CAMINO!!
-
- -= Advanced Member =-
Welkom, voor onderdelen zijn er hier genoeg adresjes en webshops te vinden.
Succes met uw nieuwe hobby.
Succes met uw nieuwe hobby.
welkom hier,
en als ge iets nodig hebt,kunde in het gezocht topic u dingen vragen he,
er is altijd wel iemand die wa teveel heeft liggen,
en als ge iets nodig hebt,kunde in het gezocht topic u dingen vragen he,
er is altijd wel iemand die wa teveel heeft liggen,
i don't care, I LOVE IT
-
- -= Newbie =-
kennismaking
ik ben dus morgan .mijn eerste caminotje dak opzet voor mijn zoon en kmoe zeggen ik heb de smaak te pakken
Re: kennismaking
ik denk dat jij in de verkeerde topic zit, want jij hebt jezelf al voorgesteld. ik denk dat jij in de topic "projecten" terecht kan.
Live your life, drive a CAMINO!!
Ik heb je 2 onderwerpen samengevoegd.
Als je concrete plannen hebt, kan je een nieuw onderwerp aanmaken in het projecten onderdeel.
Als je concrete plannen hebt, kan je een nieuw onderwerp aanmaken in het projecten onderdeel.