Goedenavond
Ik ben Jeroen van den Dungen uit Valkenswaard. Heb een voorliefde voor de Camino en dan vooral de funny en de custom. Ik heb twee jaar geleden mijn eerste zwarte funny van een Belgische liefhebber overgenomen en deze geheel gerestaureerd. En de motor aangepakt. Volle krukas met C3 lagers.
Carter pasgemaakt op de malossi cilinder, cilinderpet pasgemaakt op de cilinder. Malossi spruitstuk met phbg 17,5 en malossi paddestoel filter. HPI binnenrotor. Originele Proma met dubbele Polymer. TJT vario met Malossi V-Riem.
Nu vandaag mijn tweede gekocht.
Een prachtige zwart / grijze Y kader Custom uit 1988. Geheel al in nieuwstaat. Helaas wel wat werk aan de motor ivm een tik die er in zit bij stationair lopen. Maar dat is een klus voor deze winter.
Als ik wat bekender ben met het forum zal ik wat foto's ergens plaatsen.
Gr. Jeroen
Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Voorstellen.
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
ALGEMEEN REGLEMENT VOOR DE SITE ! (LEZEN AUB)
ALGEMEEN REGLEMENT VOOR DE SITE ! (LEZEN AUB)
Re: Voorstellen.
Welkom op het forum Jeroen.
We zijn zeer benieuwd naar de foto's van de zwarte Funny en het nieuwe project.
We zijn zeer benieuwd naar de foto's van de zwarte Funny en het nieuwe project.