Dag iedereen,
Ik heb een camino en heb eerder al een bericht geplaatst in verband met een raar geluid. Nu heb ik hulp nodig met een ander probleem.
Toen ik gisteren in de avond aan het rijden was begon mijn camino raar te doen. Het leek alsof hij schakelde, als ik volle gas gaf trok hij op, liet los, trok terug op, liet terug los,...
Even later hoorde ik een luide knal en viel hij uit. Deze ochtend bekeek ik hem en zag dat de dop (met een min) boven het vliegwiel miste. Ik monteerde hem terug en toen startte hij terug, maar even later knalde hij weer en vloog de dop meters hoog de lucht in. En kwam er rook uit het gat waar hij in moet.
Weet iemand hier iets meer over?
Alvast bedankt en hopenlijk kunnen jullie helpen.
Groeten
Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
ontploffing
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
ontploffing
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- -= Newbie =-
Re: ontploffing
Hallo gust.
Wat deze dop precies doet weet ik niet, ik dacht iets voor als ze later een oliepomp ofzo wouden bijmaken maar ben niet zeker. Deze zijn alleen op de eerste type carter 1976. Waar ik wel zeker van ben is dat deze dop rechtstreeks naar je krukaskamer gaat=>als die er uit vliegt heb je geen druk meer in de carters omdat dat vrij de lucht in kan gaan, aldus verklarend voor de rook en het niet starten. Ik weet niet of deze met schroefdraad er vast in zit maar als dat zo is kijk dan de draad na, misschien is deze kapot, al dat zo is dan zou je eventueel wat locktite kunnen gebruiken wanneer je hem terug vast maakt. Veel geluk en hopelijk heb je iets aan mijn uitleg!
Wat deze dop precies doet weet ik niet, ik dacht iets voor als ze later een oliepomp ofzo wouden bijmaken maar ben niet zeker. Deze zijn alleen op de eerste type carter 1976. Waar ik wel zeker van ben is dat deze dop rechtstreeks naar je krukaskamer gaat=>als die er uit vliegt heb je geen druk meer in de carters omdat dat vrij de lucht in kan gaan, aldus verklarend voor de rook en het niet starten. Ik weet niet of deze met schroefdraad er vast in zit maar als dat zo is kijk dan de draad na, misschien is deze kapot, al dat zo is dan zou je eventueel wat locktite kunnen gebruiken wanneer je hem terug vast maakt. Veel geluk en hopelijk heb je iets aan mijn uitleg!