Hallo,
Ik heb een rode camino laten overkomen uit oostenrijk (met de post lol), het is een b-klasse. Echter staat er geen pvg-nummer op het plaatje, ik zou hem graag gebruiken als dagelijks vervoer maar zonder pvg-nummer kan ik hem niet inschrijven als gewone brommer want ik heb geen gelijkvormigheidsattest, als ik zon pvg nummer zou hebben dan kan dat wel. Aldus de vraag of iemand deze op een plaatje kan zetten, of iemand die een blanco plaatje heeft liggen met een pvg nummer op.
Alvast bedankt!
Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
PVG/PVA nummers
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
-
- -= Newbie =-
Re: PVG/PVA nummers
Hallo,
Ik denk dat het simpelste is om een blanco plaatje te kopen, je chassisnummer erin slaan en de correcte pvg nummer van dat jaar ook. Op dit forum stond er ergens een pagina met de pvg nummers en bij welke jaren types ze bijhoren. Als je facebook hebt zoek is naar 'Rudy Nos-boy rambo' hij heeft normaal gezien blanco plaatjes liggen. Je stuurt hem een pb met de vraag naar een chassisplaatje naar hem maar je moet eerst weten welke pvg je nodig hebt.
Ik denk dat het simpelste is om een blanco plaatje te kopen, je chassisnummer erin slaan en de correcte pvg nummer van dat jaar ook. Op dit forum stond er ergens een pagina met de pvg nummers en bij welke jaren types ze bijhoren. Als je facebook hebt zoek is naar 'Rudy Nos-boy rambo' hij heeft normaal gezien blanco plaatjes liggen. Je stuurt hem een pb met de vraag naar een chassisplaatje naar hem maar je moet eerst weten welke pvg je nodig hebt.
-
- -= Newbie =-
hallo,
top, merci, zal ik dat eens proberen!
top, merci, zal ik dat eens proberen!
Hallo rubenaerts,
Mag ik even polsen of het bij jou al lukte om een normale nummerplaat te bekomen voor je honda camino?
Hoe is het jou gelukt?
Ik denk dat ik met een gelijkaardig probleem zit.
Je kan mijn situatie lezen in volgend onderwerp op het forum: "Gelijkvormigheidsattest / PVG nummer" in "Opknappen & Opdrijven"
Alvast bedankt mocht je mij iets kunnen laten weten!
Groeten
Wouter
Mag ik even polsen of het bij jou al lukte om een normale nummerplaat te bekomen voor je honda camino?
Hoe is het jou gelukt?
Ik denk dat ik met een gelijkaardig probleem zit.
Je kan mijn situatie lezen in volgend onderwerp op het forum: "Gelijkvormigheidsattest / PVG nummer" in "Opknappen & Opdrijven"
Alvast bedankt mocht je mij iets kunnen laten weten!
Groeten
Wouter