Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Het kan zijn dat je af en toe iets raars tegenkomt, ik ben momenteel bezig met enkele updates door te voeren. Niks belangrijks voor jullie, maar gewoon voor een betere werking.
Zoals het kan zijn dat je de laatste 3 minuten niet op het forum kon, en een melding kreeg van install en contribs directory's
Last edited by GoBieN on 27 Mar 2005, 21:15, edited 1 time in total.
GoBieN wrote:Enkele zware updates door gevoerd, redelijk wat code werk. Dus het forum maar 15 mins uitgeschakeld. Nu zou alles weer op en top moeten werken.
GoBieN wrote:Enkele zware updates door gevoerd, redelijk wat code werk. Dus het forum maar 15 mins uitgeschakeld. Nu zou alles weer op en top moeten werken.
Zoals velen gevraagd hadden is er nu een Kalender bijgekomen op het forum. Waar je via een nieuwe topic in het kalender forum een evenment kunt aan toevoegen.
Ook zijn vanaf nu de medelingen apart gegroepeerd en zichtbaar vanop de Index.
ik (vandewalle's_camino)kan inds gisteren niemeer op de site
tkomt iets op van debug mode
maar ADIDAX weet der wel van
en daarom moetek u ierop zitten (van men broerke)
vandewalle_tom wrote:ik (vandewalle's_camino)kan inds gisteren niemeer op de site
tkomt iets op van debug mode
maar ADIDAX weet der wel van
en daarom moetek u ierop zitten (van men broerke)
groetjes jan
Ah, das nog steeds niet opgelost. Ik ga de foutmelding es doorsturen naar
Gobien...