Hey, ik heb hier ook zitten kloten met heel dat ontstekings mechanisme en zit ook met het probleem dat de motor niemeer wilt starten...
Ik had dat vliegwiel er dus nog nooit vanaf gehad en had ook zoals hier ergens in een handleiding staat een schroevendraaier gebruikt om het vliegwiel vast te houden om met ne steeksleutel die moer eraf te draaien, gevolg: die metalen ring waarop al die spoelen zitten was gebroken waardoor mijn vliegwiel tegen de spoelen schuurde, maar hij werkte toen nog wel. Ik had toen zo'n rond ijzer uit ne andere blok gehaald die ik nog had liggen en al die spoelen enzo van die gebroken ring op die andere gezet maar daardoor zijn die platinen helemaal ontregeld en ik krijg ze niemeer goed gezet.
Ik heb toen die handleidingen hier gevonden om ze goed te stellen maar het lukt mij toch nog nie echt om ze goed te krijgen. Het staat wel zo dat ze dicht zijn bij F en open gaan bij T maar toch wilt hem niet starten. De bougie vonkt wel dus het ligt er niet aan dat ik die spoelen verkeerd erop zou hebben gezet maar het vonkt precies nie op het juiste moment.
Die voelers zullen waarschijnlijk wel helpen, maar die heb ik hier dus ook nie liggen...
Anyways, tip gebruik zo'n schroefmachine op perslucht waarmee ge velgen van ne auto kunt logschroeven in plaats van zo'ne schroevendraaier en ne steeksleutel, dat is 10 keer sneller en ge voorkomt dat die ring breekt...
Ik ga sebiet noges proberen of ik ze goed krijg gestelt met die stipkes van rizla en anders moet ik van die voelers gaan zoeken denk ik

.
edit: Het zou wel handig zijn als iemand een bedradingsschema of wat duidelijke foto's van die bedrading van die spoelen kan geven hier, dan kan ik effe controleren of het allemaal wel klopt.