Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Ik heb net wat zitte te proberen met een paar stoken a4 papier tussen de platinen te steken maar dan gingen ze te vroeg open waardoor hij helemaal nie werkte. Toen heb ik noges geprobeert om ze op't oog goed te stellen en ik dus noges testen en wonder boven wonder deed hij het weer .
De ontsteking zal waarschijnlijk nie optimaal zijn maar hij rijdt toch... Ik heb er effe een toerke mee gerede van een 5 minute en ik merkte dat die wel verschrikkelijk heet wordt van zo effe rijden dus ik zal toch die voelers eens moete zoeken.
Ik heb net wat zitte te proberen met een paar stoken a4 papier tussen de platina's te steken maar dan gingen ze te vroeg open waardoor hij helemaal nie werkte. Toen heb ik noges geprobeert om ze op't oog goed te stellen en ik dus noges testen en wonder boven wonder deed hij het weer .
De ontsteking zal waarschijnlijk nie optimaal zijn maar hij rijdt toch... Ik heb er effe een toerke mee gerede van een 5 minute en ik merkte dat die wel verschrikkelijk heet wordt van zo effe rijden dus ik zal toch die voelers eens moete zoeken.
opt zicht regelen lol, dan ebde ook een perfekt zicht zeker
Ik eb zo geen voelerplaatsjes en denk wel dat het aan de contactpunten ligt dat ik slecht optrek dus zou ik deze grag willen afstellen, ma zonder voelerplaatsjes, hoe begint ge daar aan
rizlaking wrote:isda moeilijk da afstellen want ik moe ook een nieuwe steken omda ze geel kapotgedraait is
nee met voelermaatjes(ik heb da ligge van facom) niet kzal u wel helpe, zaterdag tegen de avond voor dawe na dien fuif gan kzal polietrekker meebrenge ook
mijn camino geeft bij hoge toeren soms (meestal) geen ontsteking nu vraag ik mij af ofdat mijn nieuwe visplatinees kunnen zijn( afstand is 0.35-0.40) ook geven deze soms vonken in mijn vliegwiel (normaal?)
boerken wrote:mijn camino geeft bij hoge toeren soms (meestal) geen ontsteking nu vraag ik mij af ofdat mijn nieuwe visplatinees kunnen zijn( afstand is 0.35-0.40) ook geven deze soms vonken in mijn vliegwiel (normaal?)
Dat is normaal hoor...
ALs ie dat heeeel veel doet , is waarschijnlijk je condensator kapot...