Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
ja, kheb zelfs gehoord ooit is dat je je camino een beetje
kan afstellen qua snelheid met je vis platines, maar hoe juist
weet ik niet, en of het dan nog gezond is, is nog een andere
vraag ÂÂ
ik heb nu al vaak zitten prutsen met mijn platinen
gisteren had ik hem eindelijk eens goed kunnen afstellen, trok heel goed vond ik, maar vandaag na 5 min rijden valt hij stil..
dus ik zit weer te knoeien met mijn platinen, heb nu al 15 keer ofzo proberen afstellen en 3 keer heb ik eens ontsteking gehad (een paar onregelmatige ploffen en dan stopt hij )
wat zou ik mis doen?
en idd, over paar weken zat ik ook te sukkelen, als ik aan
me gas trok ging die niet vooruit, en maakte die een
raar lawaai, maar draaide wel op relantie, en viel soms uit,
nieuwe bougie gestoken, en het was gefixt 8)  :lol:ÂÂ
ruubke wrote:eum wnnr moeten ze juist toe gaan?? al de piston op zijn top punt is?? of hoe zit dat nu??
Zou je dat mss in de eerste post zetten?? (zou duidelijker zijn)
Ze moeten OPEN staan wanneer de zuiger op het BDP is.
BDP = bovenste dode punt, dus wanneer de zuiger aan de bougiekant zit.
Ze moeten dan tussen de 0.30 - 0.40mm open staan.
Piston staat op het BDP?!
Ge moet ni u voelermaatjes der gewoon tussensteken he...
Ge steekt die der tussen, en met een klein schroevendraaierke duwt ge ze nog een beetje uiteen, maar praktisch niks he!! Gewoon eigenlijk meer tegenhouden zodat ze u voelermaatjes ni hard pletten.