Moderator: -Camino Crew-
als ik het op mijn zeine em dan stop ik beter me werken dat had ik 's morgens nog tegen de jasper gezegdSander wrote:Je had hem net geboord, dat moet je die toch roderen ?En dan rijd je direct 55 niet moeilijk dat die vastslaagt he
killingsnake wrote:Normaal wel. Heb wel recentelijk aan een camino gewerkt die ook 'fast arrow' gewichten had maar door die gewichten kwam de ster bij vertrek al de helft hoger te liggen, wat niet normaal is, heb je een gelijkaardig probleem?CaminoTime wrote:De afmetingen van de gewichten van een fast arrow ster zijn die dezelfde als een gewone 6 bill nl. 14 x14?
De variopoullietrekker heeft uitwendig schroefdraad. Deze kan je in de poullie draaien. Vervolgens heeft de poulietrekker een centrale bout die je kan aandraaien. Deze bout duwt tegen het asje van de achterklok, hierdoor wordt de achterpoullie losgetrokken.oldie wrote:hoe ziet de koppelingstrekker eruit om de achtervario te demonteren?
Awel nen dikke merciclio-tuning wrote:De variopoullietrekker heeft uitwendig schroefdraad. Deze kan je in de poullie draaien. Vervolgens heeft de poulietrekker een centrale bout die je kan aandraaien. Deze bout duwt tegen het asje van de achterklok, hierdoor wordt de achterpoullie losgetrokken.oldie wrote:hoe ziet de koppelingstrekker eruit om de achtervario te demonteren?
Zelfde princiepe als een koppelingstrekker.
Als je om de lagers komt, breng gerust uw poullie mee en ik trek ze los. Ik heb een (zelf gemaakte) liggen.
als de cilinder tegoei geboort is moet die daar tegen kunnenSander wrote:Je had hem net geboord, dat moet je die toch roderen ?En dan rijd je direct 55 niet moeilijk dat die vastslaagt he
da zal wel da blauw zijn dat tem wil zeggen want funny blauw bestaat nietLucifer wrote:paars bestaat toch ook?
honda liefhebber wrote:hoi,
ik ben nieuw op deze site en had enkele vraagjes
is er iemand die me kan vertellen of je via het chassisnummer de originele kleur kan afleiden.
heb volgens de papieren een funny in m'n bezit die ik graag in zijn originele staat zou restaureren,
maar is in het verleden overspoten.
dus het stickertje onder het zadelplankje is weg,en en heb al geprobeerd door hier en daar wat lak weg te schuren de originele laklaag op te sporen maar ik denk dat ze hem ooit hebben gezandstraald of iets dergelijks .
graag had ik ook geweten welke kleurnummers of codes er bij de 4 funny uitvoeringen zijn gebruikt
ik weet dat ze in het zwart,rood, paars en mintgroen zijn maar had graag meer details gehad