Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.

Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.

Re: kleine vraagjes topic

Je Honda Camino PA50 opzetten en in orde brengen.

Moderator: -Camino Crew-

Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Post Reply
Sander
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-

Post by Sander »

Je had hem net geboord, dat moet je die toch roderen ? :? En dan rijd je direct 55 niet moeilijk dat die vastslaagt he :?
oldie
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-

Post by oldie »

Sander wrote:Je had hem net geboord, dat moet je die toch roderen ? :? En dan rijd je direct 55 niet moeilijk dat die vastslaagt he :?
als ik het op mijn zeine em dan stop ik beter me werken dat had ik 's morgens nog tegen de jasper gezegd :-D en toch willen voortdoen, eigen schuld dikken bult kwou zien dat ie aan 60 zonder choke kon rijden :d :tetten: ma kzen er ni geraakt

bon als mijn kopke der terug opstaat doen ik voorts

de rooi rijd nu toch al perfect gisteren afgewerkt

gisteren mijn bestellinske van es binnen gekregen koppelingsveerkes gestoken ma ik dacht toch dat dat een beter effect gaf gezond voo da moteurke is dad toch ook ni ik ga vanavond terug de oriveerkes plaatsen
die rijd nu rond met 3x3.5 en 3 x 5gr en kzou nog iets lichter mogen gaan ga vanavond die koperen buskes uit die metrakit gewichten slagen.
Ik ben vooral content van die ori remblokskes remmen voo beest kvlieg er bekan af
tleven kan soms zo mooi zijn
CaminoTime
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-

Post by CaminoTime »

killingsnake wrote:
CaminoTime wrote:De afmetingen van de gewichten van een fast arrow ster zijn die dezelfde als een gewone 6 bill nl. 14 x14?
Normaal wel. Heb wel recentelijk aan een camino gewerkt die ook 'fast arrow' gewichten had maar door die gewichten kwam de ster bij vertrek al de helft hoger te liggen, wat niet normaal is, heb je een gelijkaardig probleem?

Ik ben er nog niet helemaal uit, maar ik hou jullie op de hoogte :!:
oldie
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-

Post by oldie »

hoe ziet de koppelingstrekker eruit om de achtervario te demonteren?
clio-tuning
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-

Post by clio-tuning »

oldie wrote:hoe ziet de koppelingstrekker eruit om de achtervario te demonteren?
De variopoullietrekker heeft uitwendig schroefdraad. Deze kan je in de poullie draaien. Vervolgens heeft de poulietrekker een centrale bout die je kan aandraaien. Deze bout duwt tegen het asje van de achterklok, hierdoor wordt de achterpoullie losgetrokken.

Zelfde princiepe als een koppelingstrekker.
Als je om de lagers komt, breng gerust uw poullie mee en ik trek ze los. Ik heb een (zelf gemaakte) liggen. :wink:
oldie
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-

Post by oldie »

clio-tuning wrote:
oldie wrote:hoe ziet de koppelingstrekker eruit om de achtervario te demonteren?
De variopoullietrekker heeft uitwendig schroefdraad. Deze kan je in de poullie draaien. Vervolgens heeft de poulietrekker een centrale bout die je kan aandraaien. Deze bout duwt tegen het asje van de achterklok, hierdoor wordt de achterpoullie losgetrokken.

Zelfde princiepe als een koppelingstrekker.
Als je om de lagers komt, breng gerust uw poullie mee en ik trek ze los. Ik heb een (zelf gemaakte) liggen. :wink:
Awel nen dikke merci :kiss:
mhrfreak
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-

Post by mhrfreak »

Sander wrote:Je had hem net geboord, dat moet je die toch roderen ? :? En dan rijd je direct 55 niet moeilijk dat die vastslaagt he :?
als de cilinder tegoei geboort is moet die daar tegen kunnen
ik laat al mijn brommers ook gewoon warm draaien of soms 2 km rustig rijden maar voor de rest rodeer ik niet
heb hier trouwens nog geen problemen met gehad maar wat was de zuigerspeling als geboort was want als deze zeer klein was en je let dan niet op slaag je inderdaad vast(zoals ik al zei hangt veel van de boring af)
oldie
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-

Post by oldie »

volgens het boekske da ge van malossi bijkrijgt duurt de rodage welgeteld 45min 8) :-D
oldie
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-

Post by oldie »

Ik ga nog is iets vertellen over rodagekes.

Ik heb als ik van school kwam bij cat gewerkt.Die reden de nieuw geproduceerde van renault wagens die van de band rolde naar de parking waar ze per camion vertrokken.
De gewone auto's zagen al af maar als er een clio 16v of williams of andere sportieve wagens van de band rolde stonden die zeer snel op de parking ik denk da ze tussen den band en parking ni ONDER de 4500tr/min kwamen regelmatig stak er zo eentje zelf in den decor. :tetten: :tetten:

jij krijgt die dan als particulier en verzorgd die dan tiptop :-D :-D :-D :cry2: :cry2: :cry2:
honda liefhebber
-= Member =-
-= Member =-

Post by honda liefhebber »

hoi,
ik ben nieuw op deze site en had enkele vraagjes

is er iemand die me kan vertellen of je via het chassisnummer de originele kleur kan afleiden.

heb volgens de papieren een funny in m'n bezit die ik graag in zijn originele staat zou restaureren,
maar is in het verleden overspoten.
dus het stickertje onder het zadelplankje is weg,en en heb al geprobeerd door hier en daar wat lak weg te schuren de originele laklaag op te sporen maar ik denk dat ze hem ooit hebben gezandstraald of iets dergelijks .

graag had ik ook geweten welke kleurnummers of codes er bij de 4 funny uitvoeringen zijn gebruikt
ik weet dat ze in het zwart,rood,blauw en mintgroen zijn maar had graag meer details gehad
oldie
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-

Post by oldie »

Zo ik denk dat je hiervoor beter een honda dealer contacteert die al open was in die jaren

Zoals deze niet extreem ver van bij jou denk ik

http://www.handelsgids.be/Haacht/garage-van-hoof-w

daar staan nog een pak camino's :rofl:

grtz
Lucifer
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-

Post by Lucifer »

paars bestaat toch ook?
oldie
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-

Post by oldie »

Lucifer wrote:paars bestaat toch ook?
da zal wel da blauw zijn dat tem wil zeggen want funny blauw bestaat niet
Sander
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-

Post by Sander »

honda liefhebber wrote:hoi,
ik ben nieuw op deze site en had enkele vraagjes

is er iemand die me kan vertellen of je via het chassisnummer de originele kleur kan afleiden.

heb volgens de papieren een funny in m'n bezit die ik graag in zijn originele staat zou restaureren,
maar is in het verleden overspoten.
dus het stickertje onder het zadelplankje is weg,en en heb al geprobeerd door hier en daar wat lak weg te schuren de originele laklaag op te sporen maar ik denk dat ze hem ooit hebben gezandstraald of iets dergelijks .

graag had ik ook geweten welke kleurnummers of codes er bij de 4 funny uitvoeringen zijn gebruikt
ik weet dat ze in het zwart,rood, paars en mintgroen zijn maar had graag meer details gehad
Lucifer
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-

Post by Lucifer »

MOET ge die resistor in u voorvork aangesloten hebben, of kan het ook perfect zonder??
Post Reply