Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.

Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.

Re: kleine vraagjes topic

Je Honda Camino PA50 opzetten en in orde brengen.

Moderator: -Camino Crew-

Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Post Reply
clio-tuning
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-

Post by clio-tuning »

Vlotternaaldje versleten?
MeXe
Verbannen
Verbannen

Post by MeXe »

clio-tuning wrote:Vlotternaaldje versleten?
hoe kan je dat zien?? kan je deze ook verkeerd steken? is het erg?
Image
clio-tuning
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-

Post by clio-tuning »

Als je de vlotternaald los in je carburator gooit dan zit ze fout. Echt fout monteren kan je de vlotternaald niet, anders zou hij serieus lekken/lopen.

Het puntje van de vlotternaald moet scherp en mooi kegelvormig zijn zonder ribbeltjes in.
Sander
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-

Post by Sander »

MeXe wrote:waarom komt er overdreve veel benzine uit mijn overloop?? denk toch dat het dat is, dat buisje dat nog uitsteekt aan dat bakje van carbu?
Misschien O-ring versleten tussen vlotterbak en carbu ?
MeXe
Verbannen
Verbannen

Post by MeXe »

@clio-tuning: zal er in de week is naar kijken, hij draait nu eindelijk :-D :-D dus ga ik er ff niet aan prutsen

@sander: hoe weet je dat?
Image
Sander
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-

Post by Sander »

@ MeXe: Ik had dat ook dat er altijd naft uit men carbu liep, nieuwe vlotternaald gemonteerd, hielp niets, en dan een nieuw pakkingsetje voor carbu en was opgelost :-D

Weet iemand hoe ik aan "rode" lampjes geraak, tis voor achteraan, heb nu een wit glaasje en zou dan het lampje rood willen maken of eentje kopen 12V5W.
MeXe
Verbannen
Verbannen

Post by MeXe »

Sander wrote:@ MeXe: Ik had dat ook dat er altijd naft uit men carbu liep, nieuwe vlotternaald gemonteerd, hielp niets, en dan een nieuw pakkingsetje voor carbu en was opgelost :-D

Weet iemand hoe ik aan "rode" lampjes geraak, tis voor achteraan, heb nu een wit glaasje en zou dan het lampje rood willen maken of eentje kopen 12V5W.
maar het loopt uit dat buisje dat er nog aanhangt e, dus niet tussen de groef door
Image
oldie
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-

Post by oldie »

MeXe wrote:waarom komt er overdreve veel benzine uit mijn overloop?? denk toch dat het dat is, dat buisje dat nog uitsteekt aan dat bakje van carbu?
Uw camino vanachter 30cm opheffen en op de grond laten vallen doet da vlotterke soms ook goed vallen dat hij niet meer lekt.
tleven kan soms zo mooi zijn
MeXe
Verbannen
Verbannen

Post by MeXe »

oldie wrote:
Uw camino vanachter 30cm opheffen en op de grond laten vallen doet da vlotterke soms ook goed vallen dat hij niet meer lekt.
en als hij het dan wel nog blijft doen??
Image
oldie
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-

Post by oldie »

MeXe wrote:
oldie wrote:
carbu open vlotternaald zien en indien nodig vervangen ori honda is tamelijk duur 22.5 euries
MeXe
Verbannen
Verbannen

Post by MeXe »

oldie wrote:
carbu open vlotternaald zien en indien nodig vervangen ori honda is tamelijk duur 22.5 euries[/quote]

ow gedver :s duur grapje, kom ik bij 2dehands carbu niet goedkoper uit? en niet ori vlotternaaldje?
Image
oldie
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-

Post by oldie »

MeXe wrote:
oldie wrote:
carbu open vlotternaald zien en indien nodig vervangen ori honda is tamelijk duur 22.5 euries
ow gedver :s duur grapje, kom ik bij 2dehands carbu niet goedkoper uit? en niet ori vlotternaaldje?[/quote]

Nee je hebt die van dayang maar die lekken terug na 3 uur en een carbu moet je kunnen opendoen om te zien in welke staat die zich bevind

Je kan er altijd okkazie proberen te vinden neem de jouwe mee om te vergelijke je moet een mooie dikke stomp hebben en niet een stompje met een pinnetje die zen versleten caminoexpert heeft er zeker liggen
mhrfreak
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-

Post by mhrfreak »

ik zou gwn een 2dehands carburator kopen en de meetste mensen vinden het niet erg dat je hem even openschroeft
gwn even vragen neem desnoods zelf even een schroevendraaier mee.
MeXe
Verbannen
Verbannen

Post by MeXe »

waar moeten die kabels eigelijk allemaal komen? naft, bobijn, achterrem? want lijkt alsof het beetje weinig plaats is?
Image
Sander
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-

Post by Sander »

Ik heb de bougiedraad (dikke) + achterremkabel + elektrisch draadje onder men choke gelegt, de naftleding heb ik tussen spruitstuk carbu gelegt :wink:
Post Reply