Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Das dan de frequentie van de leds dat interfereerd met de verversingsfrequentie van de video. (je krijgt het zelfde als je een beeldscherm opneemt, dan krijg je ook rare strepen te zien op video.)
ik ben weer eens teneinde raad en ik heb volgende symptomen:
Hij start zeer goed maar als ik 300m ver ben reageert hij niet op de gashendel en blijft hij steken bij 35 per uur, ook maakt de uitlaat ploffende geluiden en dan valt hij stil. erna krijg ik hem weer in gang maar eens ik wil vertrekken valt hij terug stil.
Dit is mijn setup:
A-klasse
mono-blokje
polini 65cc
tecno uitlaat
normale snelheid: 58
Vorige week heb ik nieuwe platines gestoken en de tecno uitlaat, heb de platines al verschillende keren geregeld op 0,35 en op 0,38mm maar geen verschil. Wat denken jullie?
Denk ook aan de carburator, of een verstopping ergens. De carb loopt vol, je kan rijden, en op een gegeven moment is deze weer leeg. Probeer dat eens na te zien?
Ok, ik heb de carburator gekuist, geen verbetering, de platines 10tal keer geregelt, ook niets, de bougie was wel telkens kletsnat dus na lang zoeken ben ik tot de vaststelling gekomen dat de zekering in de bougiekop kapot is, het zit hem soms in kleine dingen, dus nu volgt mijn logische vraag, hoeveel Ohm is die zekering?
zekering is geen weerstand. De weerstand van iets wordt uitgedrukt in ohm. Geen idee, maar volgens mij is het goedkoper en makkelijker gewoon andere bougiekop te steken?
Bij een px kabelboom(zonder elek start), welke draden moet je aansluiten om hem te kunnen starten (dus niet vr licht enzo) want de kleuren komen niet overeen!
-bankschroef (lukt dit niet goed : een as in benakschroef)
-remkabel,tang,platte schroevendraaier hapje in maken,zijn zoveel dingen waarmee het gaat
-speciaal stuk gereedschap met hapje in om veren te monteren(kan je eventueel ook zelf maken)