Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Nelder wrote:Kdenk idd da de carb verstopt is.
Hij doet ong hetzelfde als vorige keer dattem vuil was
das een klein kanaaltje waar alle fijne vetzakkerij in komt en da ga samen beginnen klonten tot het verstropt geraakt, dan blaas je er een gaatje in die koek met de compressor en dan word dit weer vochtig en gaat het terug verstoppen. de enige manier om het vuil eruit te halen is een stukje boren in de carbu, dan heel fijne draad te tappen en een mini vijsje om het te dichten..
metsinsons wrote:een spoel die geheel kapot is kan bijna niet, het ligt zowiso aan de contactpunten.
wat zeg jij nu?
Op een kapotte spoel heb je even kans dan een kapotte condensator, bobijn.
Ik heb gewoon een andere spoel gestoken, en m'n blauwe reed terug als een zonnetje
ik bedoel met de spoel een blok met koperwindingen.
niet heel de onstekingsplaat..
de koperwindingen kunnen overbelast zijn en de isolatie deraf smelten maar eens die der helemaal af is, dan zitte me nen helen hoop smurrie in uw blok