Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Ik ben van plan om een proma circuit uitlaat te kopen voor men honda camino helemaal origineel maar vraag wat het verschil gaat zijn bij topsnelheid en optrekken en geluidje want wil mijn geluidje wel houden ? Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
SAAMBAEN94 wrote:Oke bedankt maar hoe hard zou hij dan ongeveer gaan ?
Mono of vario? H of P cilinder (klasse A of B)? Hoe hard loopt hij nu (met wat voor uitlaat, een A- of B-potje bijvoorbeeld)?
Het is een b-klasse met natuurlijke een b-potje maar die is verstopt heb ik opgemerkt en de onderkant was helemaal door geroest bekans en dacht om gewoon een proma circuit te kopen om zo rond te 60 te rijden en het is een vario 3bil
Ik wilde vandaag mijn cilinder monteren alles ging goed tot ik de slotbouten wilde aandraaien.De linkse vanboven als je recht op de blok kijkt draaid zot ik kan ze wel even aanspannen maar dan klikt ze weer los .Het blokje is een gereviseerd blokje van clio-tuning en heeft nog geen kilometer gereden .Weet er soms iemand raad,proberen te hertappen of wat moet je in zo'n geval doen.Alvast bedankt
Zijn de cilinderbouten nieuw? In het slechtste geval is alleen de draad versleten van uw cilinderbout.
In het slechtste geval moet je een thread insert erin monteren.
Aangezien de bout wel nog een beetje pakt, kan je misschien een draadstang erin vastzetten met de juiste loctite.
Op deze manier ga je de draad in uw motorblok ook minder belasten.
element wrote:Ik wilde vandaag mijn cilinder monteren alles ging goed tot ik de slotbouten wilde aandraaien.De linkse vanboven als je recht op de blok kijkt draaid zot ik kan ze wel even aanspannen maar dan klikt ze weer los .Het blokje is een gereviseerd blokje van clio-tuning en heeft nog geen kilometer gereden .Weet er soms iemand raad,proberen te hertappen of wat moet je in zo'n geval doen.Alvast bedankt
ik weet niet of cillinderbouten in een maatje groter verkrijgbaar zijn , en of deze passen in het tapgat van de cillinder.
dus ik denk dat je het best een tread insert of een helicoil gebruikt.
dan kan je de gewone bouten blijven gebruiken.
wat ook kan is natuurlijk de linker carterhelft vervangen maar dit kost dan weer heel wat meer.
don't try to argue with idiots, they will bring you down to their level and beat you with experience