Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Bericht gewist, gebruiker gewaarschuwd, domme commentaren kunnen we missen... En dat men eerst eens leert spellen, vijlen is met een lange ij iets veilen is iets verkopen..
als je mijn bericht zever noemt dan zijn jullie echt amateurs , je hoeft een camino geen 70cc te geven of een andere uitlaat er op te zetten,... om snel te gaan. Als je een 49cc cilinder tot op de limiet !!uitvijld!! en misschien nog een grotere sproeier kan je je camino volledig standaard houden zonder dat het opvalt dat je er iets aan gedaan hebt en toch over de 100km/h gaan!!
d-dude wrote:als je mijn bericht zever noemt dan zijn jullie echt amateurs , je hoeft een camino geen 70cc te geven of een andere uitlaat er op te zetten,... om snel te gaan. Als je een 49cc cilinder tot op de limiet !!uitvijld!! en misschien nog een grotere sproeier kan je je camino volledig standaard houden zonder dat het opvalt dat je er iets aan gedaan hebt en toch over de 100km/h gaan!!
Bewijs het, laat ons een filmpje zien met die snelheid op een GPS
d-dude wrote:als je mijn bericht zever noemt dan zijn jullie echt amateurs , je hoeft een camino geen 70cc te geven of een andere uitlaat er op te zetten,... om snel te gaan. Als je een 49cc cilinder tot op de limiet !!uitvijld!! en misschien nog een grotere sproeier kan je je camino volledig standaard houden zonder dat het opvalt dat je er iets aan gedaan hebt en toch over de 100km/h gaan!!
ben zeer benieuwd.... hoe lang zal dat meegaan denk ik dan ...
Jezus sprak : verdeel het geld onder de armen ! ( nen deel links en nen deel rechts) .
de volgende die het ons gaat zeggen
als ge zonder segmenten rijd hebt ge 0% wrijving en dan gade 200per uur
wij willen een filmpje...
bewijs ons "amateurs" wat proffen zoals jij kunnen
zolang ik hier geen filmpje zie blijf je voor mij een grote B L A A S K A A K....
.....amateur
don't try to argue with idiots, they will bring you down to their level and beat you with experience