Zevertopic is ergens andersd-dude wrote:Mijn camino gaat 135, is volledig uitgveild, andere carbu en standaard sito uitlaat , ownt da mar is xp
Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Hoe snel gaat jouw Camino?
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Re: Hoe snel gaat jouw Camino?
- killingsnake
- -= Camino Addict =-
Bericht gewist, gebruiker gewaarschuwd, domme commentaren kunnen we missen... En dat men eerst eens leert spellen, vijlen is met een lange ij iets veilen is iets verkopen..
Trasforma il meglio in 'massimo'
mijne loopt 78
met een atena 70
delorto 20 met kelk
vario met fast arow plaatje 3 honda lichte en 3 honda zware gewichtjes
en groene trekveertjes dr
en een proma
met een atena 70
delorto 20 met kelk
vario met fast arow plaatje 3 honda lichte en 3 honda zware gewichtjes
en groene trekveertjes dr
en een proma
- camino cheezer!!!
- -= Expert Member =-
mijn b klasse camino loopt tegenwoordig 55-60 is een daily dus die MOET trager !!! rij met en sitopotje , p-3 cilinder, b klasse plaat in vario
Jezus sprak : verdeel het geld onder de armen ! ( nen deel links en nen deel rechts) .
als je mijn bericht zever noemt dan zijn jullie echt amateurs , je hoeft een camino geen 70cc te geven of een andere uitlaat er op te zetten,... om snel te gaan. Als je een 49cc cilinder tot op de limiet !!uitvijld!! en misschien nog een grotere sproeier kan je je camino volledig standaard houden zonder dat het opvalt dat je er iets aan gedaan hebt en toch over de 100km/h gaan!!
- kadettgsiboy
- -= Camino Addict =-
Bewijs het, laat ons een filmpje zien met die snelheid op een GPSd-dude wrote:als je mijn bericht zever noemt dan zijn jullie echt amateurs , je hoeft een camino geen 70cc te geven of een andere uitlaat er op te zetten,... om snel te gaan. Als je een 49cc cilinder tot op de limiet !!uitvijld!! en misschien nog een grotere sproeier kan je je camino volledig standaard houden zonder dat het opvalt dat je er iets aan gedaan hebt en toch over de 100km/h gaan!!
- camino cheezer!!!
- -= Expert Member =-
ben zeer benieuwd.... hoe lang zal dat meegaan denk ik dan ...d-dude wrote:als je mijn bericht zever noemt dan zijn jullie echt amateurs , je hoeft een camino geen 70cc te geven of een andere uitlaat er op te zetten,... om snel te gaan. Als je een 49cc cilinder tot op de limiet !!uitvijld!! en misschien nog een grotere sproeier kan je je camino volledig standaard houden zonder dat het opvalt dat je er iets aan gedaan hebt en toch over de 100km/h gaan!!
Jezus sprak : verdeel het geld onder de armen ! ( nen deel links en nen deel rechts) .
- metsinsons
- -= Camino Freak =-
de volgende die het ons gaat zeggend-dude wrote:als je mijn bericht zever noemt dan zijn jullie echt amateurs , je hoeft een camino geen 70cc te geven of een andere uitlaat er op te zetten,... om snel te gaan. Als je een 49cc cilinder tot op de limiet !!uitvijld!! en misschien nog een grotere sproeier kan je je camino volledig standaard houden zonder dat het opvalt dat je er iets aan gedaan hebt en toch over de 100km/h gaan!!
als ge zonder segmenten rijd hebt ge 0% wrijving en dan gade 200per uur
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮
- klainstain
- -= Camino Freak =-
toch precies moeite met het werkwoord vijlen
Deze keer is het uitvijlt ..
♥Daily♥ http://www.camino-tuning.be/projecten-f ... 24434.html
→ Athena 70cc
→ Dell'orto 21mm
→ Ninja/Sito uitlaat
→ Athena 70cc
→ Dell'orto 21mm
→ Ninja/Sito uitlaat
[album][/album]
klainstain wrote:toch precies moeite met het werkwoord vijlen
/
-
- -= Expert Member =-
wij willen een filmpje...d-dude wrote:als je mijn bericht zever noemt dan zijn jullie echt amateurs , je hoeft een camino geen 70cc te geven of een andere uitlaat er op te zetten,... om snel te gaan. Als je een 49cc cilinder tot op de limiet !!uitvijld!! en misschien nog een grotere sproeier kan je je camino volledig standaard houden zonder dat het opvalt dat je er iets aan gedaan hebt en toch over de 100km/h gaan!!
bewijs ons "amateurs" wat proffen zoals jij kunnen
zolang ik hier geen filmpje zie blijf je voor mij een grote B L A A S K A A K....
.....amateur
don't try to argue with idiots, they will bring you down to their level and beat you with experience
ik rij met menne sito toch 135 km/h of was het nu 13,5km/h
tleven kan soms zo mooi zijn
- camino cheezer!!!
- -= Expert Member =-
whahahaa die is goe man is gwn een standaard dom uitlaatje voor dagelijks gebruik rij er ook mee trouwensoldie wrote:ik rij met menne sito toch 135 km/h of was het nu 13,5km/h