Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
led verlichting op camino , of zelfs neon
Moderator: -Camino Crew-
Re: led verlichting op camino , of zelfs neon
hehe nee precies niet
nu ken ik al een pak meer van elektriciteit maar zonder camino kan ek der nie veel met doen he

nu ken ik al een pak meer van elektriciteit maar zonder camino kan ek der nie veel met doen he

- metsinsons
- -= Camino Freak =-
bij mij werkt het maar ik heb het gewoon op mijn manier gedaan. met een gewone spanningsregelaar.
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

-
- -= Member =-
Eigelijk staat er hier in dit topic nergens hoe je led verlichting op je camino juist maakt (wat spijtig is).
wegens een boete van een kapot achterlicht heb ik zelf een nootoplossing gezocht.

Zo dit kost mij 8 euro en die fu.. boete 35 euro, volgende keer hebben ze mij niet meer ligen
wegens een boete van een kapot achterlicht heb ik zelf een nootoplossing gezocht.

Zo dit kost mij 8 euro en die fu.. boete 35 euro, volgende keer hebben ze mij niet meer ligen