Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
hey, ik meng mn naft zelf met minerale olie normaal, maar deze is op en overal zijn hier die busse uitverkocht of verkope ze ni meer, kheb ene besteld maar heb ik pas vrijdag. kan het kwaad als ik mn naft is meng met synthetische scooter 2takt olie? of beter tog niet doen?
Er bestaat niks beter dan synthetische olie, dus dat zou je altijd moeten doen, en overschakelen kan zeker geen kwaad, je mengt geen olie ze word immers telkens verbrand met het mengsel. Doen zou ik zeggen, synthetische olie zorgt voor veel minder koolafzetting in je motor en je uitlaat, maar is natuurlijk wel wat duurder.
Mijn brommer lekt geen benzine, hij bakent zijn territorium af
Welke cilinder is dit? Er staat niets op van opschrift of nummer ofzo.
Het bovenste segment heeft een opstaande dunne rand. En die is wat afgebrokkeld daar.
En de pen die er in zit is te kort, dus moet ik nog opzoek naar de pen met circlipjes.
Maar eerst weten welke cilinder het is. DR?
Prestaties zijn geweldig! Voor mij is het persoonlijk de beste cilinder die ik al gehad heb,en ik heb ongeveer de meeste cilinders die origineel verkrijgbaar voor camino waren al gehad.. Zelf reed ik met de metrakit in combinatie met een lange simonnini
Kan er mij soms iemand zeggen wat de ideale gewichten zijn voor een 6bil vario met B-klasse ster Originele cilinder P3 49cc en proma uitlaat.Heb nu 6X 8gr steken rijd goed maar het vertrekken vanuit stilstand kan wel wat vlugger volgens mij.Alvast bedankt
kan zijn klasse a of fast arow setje
zelf eens proberen volgen je graag hebt
ik rij meestal fast arow op gelijk welke cilinder maarja smaken verschillen he
beste mensen,ik heb onlangs een camino gekocht classe a,diegene van wie ik de brommer had gekocht zei me dat da cilinder was uitgeboort met resultaat dat ik er nu bijna 45 km/u mee ga...
kan ik deze afstellen zonder de cylinder te vervangen dat die terug 30 rijd?