Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
post is een filmpje van hoe je rijd, want ik heb zo de indruk dat je slecht inrijd als je ni goed weet of je hoge toeren maakt of niet, als je ni op past is je cilinder naar de kl... en dat willen we niet eh
hij fit toch niet je cilinder aan de pakkingen meestal als je een 100 km hebt gereden en hij is terug koud eens voelen of al je bouten nog wel vast zitten
vier schroeven van uw wiel losser zetten
en dan beneden aan uw achterbrug een schroevendraaier tussen steken en onderste schroef
naar achteren duwen en dan tegelijk aandraaien
andere kant ook, zien dat uw wiel rechtstaat en alles weer aandraaien
als je dan het onderste en bovenste deel van uw riem tussen wijsvinger en duim niet meer kan
toeduwen, dus zodat het bovenste en onderste deel van de riem niet meer elkaar raken, staat
die goed gespannen