Hallo,
Ik heb een 65cc Malossi (denk ik) gevonden tussen mijn hoop rommel, er zit echter geen zuigertje bij. Nu vroeg ik mij af kan een Polini af ander merk zuiger gewoon in die cilinder of loopt de boel dan helemaal kapot? De reden hiervoor is omdat die Malossi zuigertjes verdomd duur zijn en ik dat er niet voor over heb. en het moet dan ook nog eens een zuigertje met een redelijke overmaat zijn omdat er een hele diepe kras in de cilinder zit. Iemand die hier wat meer van weet? Zie bijlage voor reden verdenking Malossi
Mvg, Ruben
Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Zuiger Malossi cilinder?
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
-
- -= Newbie =-
Zuiger Malossi cilinder?
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- camino_expert
- -= Moderator =-
Re: Zuiger Malossi cilinder?
hallo
staat er geen malossi me op de cilinder ?
wat is zijn maat ?
malossi org standaard is de piston 45.5 mm
staat er geen malossi me op de cilinder ?
wat is zijn maat ?
malossi org standaard is de piston 45.5 mm
honda camino forever