Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Een binnenrotor ontsteking moet je uiteraard wel AFSTELLEN!
Alles kan ontregeld worden, ook een HPI. (stator dat los komt of zich verzet, rotor dat zich verzet over de krukas,...)
ik weet er ook het fijne niet van matthias,dit is natuurlijk anders den gewone ontsteking he ...
er werd mij verteld dat dit niet kan ontregeld worden ... afstellen is nodig bij HPI, oke cool ...
i did not know
Dus er word u verteld........ en dan kom jij dus vertellen dat het niet hoeft. Foutieve info heeft niemand wat aan dus beperk u reacties tot een massa smilyes daar ben je ontzettend goed in en dat stoort in ieder geval minder dan u priet praat
Mijn brommer lekt geen benzine, hij bakent zijn territorium af
vario@max wrote:ik weet er ook het fijne niet van matthias,dit is natuurlijk anders den gewone ontsteking he ...
er werd mij verteld dat dit niet kan ontregeld worden ... afstellen is nodig bij HPI, oke cool ...
i did not know
In sommige reacties kom je zelfzeker over waardoor je enorm foutieve informatie de ronde laat gaan.
kan zijn ,er is hier niets echt gezegt over dat het effectief zo is ,heb vermeld dat ik het niet 100%
zeker kan zeggen ,heb niet gezegt dat mijn redenering juist is ... je doet met de info wat je wil
he ...ik steek er ook wel wat van op hier oover HPI-ignition dank u voor de info matthias
vario@max wrote:kan zijn ,er is hier niets echt gezegt over dat het effectief zo is ,heb vermeld dat ik het niet 100%
zeker kan zeggen ,heb niet gezegt dat mijn redenering juist is ... je doet met de info wat je wil
he ...ik steek er ook wel wat van op hier oover HPI-ignition dank u voor de info
In 1 van je berichten schrijf je:
vario@max wrote:zoals ik zeg heeft geen verder onderhoud of afstelling nodig ...
een gewone ontsteking kan ontregeld geraken HPI niet ,nog niet bij 20 000 rpm
kijk maar naar de motp gp vriend